پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 بهمن 1395 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 12368

امحاء و نابودی ۸۵۰ قلیان در دهدشت اجرا شد/تصاویر

از ابتدای امسال بحث مبارزه با دخانیات و بحث فرهنگ سازی در زمینه تبدیل قلیان ها به گلدان را پیگیری نمودیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

باحضور بخشدار مرکزی کهگیلویه،رئیس اداره صنعت و معدن،نیروی انتظامی و مدیر شبکه بهداشت و درمان، طرح امحاء بیش از ۸۰۰قلیان در دهدشت اجرا شد.

به گزارش صدای جنوب،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: با همکاری بازرسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت، اداره صنعت، معدن و تجارت و اماکن نیروی انتظامی شهرستان از اول امسال تا کنون تعداد ۸۵۰ قلیان از سفره خانه‌های سنتی و اماکن عرضه کننده قلیان درسطح شهرستان کهگیلویه جمع آوری و امروز در محل دفن زباله شهر دهدشت امحاء شد.
سیدغفار شفایی از ارائه طرح قلیان‌ها را گلدان کنیم در نشست شورای سلامت شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: از ابتدای امسال بحث مبارزه با دخانیات و بحث فرهنگ سازی در زمینه تبدیل قلیان ها به گلدان را پیگیری نمودیم.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح تا کنون تعداد زیادی از شهروندان بصورت داوطلبانه قلیان‌های خود را به گلدان تبدیل کرده‌اند.
شفایی با بیان اینکه دود قلیان از دود سیگار سمی‌تر و برای سلامتی انسان خطرناکتر است، تصریح کرد: هر بار استفاده از قلیان معادل ۸۰ نخ سیگار است و مواد سرطان‌زای موجود در لوله قلیان که بصورت مشترک هم استفاده می‌شود قابل انتقال به دیگران و مضرات دود آن از لحاظ ریوی از سیگار به مراتب بالاتر و بیشتر است.

۲۰۱۷۰۱۲۴_۱۱۱۱۰۸ ۲۰۱۷۰۱۲۴_۱۱۱۱۱۸ ۲۰۱۷۰۱۲۴_۱۱۱۰۳۲ ۲۰۱۷۰۱۲۴_۱۱۰۹۵۷ ۲۰۱۷۰۱۲۴_۱۰۳۲۱۵ ۲۰۱۷۰۱۲۴_۱۰۴۰۳۴

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت