پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 بهمن 1395 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 12385

دبیر هیات عالی گزینش:

دستورالعملهای مربوط به گزینش افراد تغییر می کند

تخصص و تعهد مانند ۲ بال هستند و کسی که تعهد بدون تخصص دارد نباید مسئولیت قبول کند و فرد متخصص بدون تعهد نیز ممکن است راه را اشتباه برود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دبیر هیات عالی گزینش کشور گفت: دولت یازدهم در حال بازبینی دستورالعملهای گزینش افراد است و کارگروههایی نیز برای رفع اشکالات در این زمینه تشکیل شده است.

اسدالله وطنی روز سه شنبه در حاشیه نخستین همایش سراسری مدیران و اعضای هسته های گزینش سازمان جهاد کشاورزی استانهای کشور در مشهد طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: قانون و آئین نامه اجرایی گزینش مربوط به اواسط دهه ۷۰ می باشد لذا نیاز به بازنگری و تغییر دارد.
وی اظهار کرد: تخصص و تعهد مانند ۲ بال هستند و کسی که تعهد بدون تخصص دارد نباید مسئولیت قبول کند و فرد متخصص بدون تعهد نیز ممکن است راه را اشتباه برود.
وی گفت: با وجود مراقبت و نظارتها، گاهی اخباری از اختلاس و مشکلات مالی به گوش می رسد که نشانگر این است برخی افراد در موضع مسئولیت ممکن است لغزش کنند یا مورد وسوسه شیطان قرار گیرند که در این مواقع اهمیت اخلاق نمایان می شود.
وطنی افزود: رئیس هیات عالی گزینش، رئیس جمهوری می باشد و بقیه اعضای این هیات نیز به نحوی با دولت ارتباط دارند.
وی اظهار کرد: افرادی از قوای دیگر نیز در این هیات حضور دارند و به عبارتی هیات عالی گزینش فرا قوه ای است.
نخستین همایش سراسری مدیران و اعضای هسته های گزینش سازمان جهاد کشاورزی استانهای کشور با حضور ۱۵۰ نفر تا فردا در مشهد ادامه دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت