پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مرداد 1401 ساعت 01:05:: شناسه خبر: 123880

برگزاری جلسه ستاد بحران شهرستان چرام

جلسه ستاد بحران چرام تشکیل شد به گزارش صدای جنوب،فرماندار چرام از آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای مقابله وقوع سیلاب ناشی از باراش شدید باران در روزهای آتی خبر داد و گفت: مخاطرات و بلایای طبیعی قابل پیش بینی نیست اما با پیشگیری و آمادگی دستگاه‌ها می‌توان خسارت‌های ناشی از حوادث […]

جلسه ستاد بحران چرام تشکیل شد

به گزارش صدای جنوب،فرماندار چرام از آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای مقابله وقوع سیلاب ناشی از باراش شدید باران در روزهای آتی خبر داد و گفت: مخاطرات و بلایای طبیعی قابل پیش بینی نیست اما با پیشگیری و آمادگی دستگاه‌ها می‌توان خسارت‌های ناشی از حوادث را کاهش داد.

وی با اشاره به اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر بارشهای سیل آسا بیان کرد: تمهیدات لازم برای جلوگیری وقوع بحران اندیشیده شده تا سیلابی شدن مسیر‌های احتمالی ما را غافلگیر نکند هر چند پاکسازی و لایروبی رودخانه‌ها و آبروها در دستور کار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار گرفته است.

رئیس ستاد مدیریت بحران فرمانداری چرام بر لزوم آمادگی کامل ماشین آلات و تجهیزات امدادی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: مسئولین دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی  گروه‌های جهادی و نیروهای امدادی و سمن‌ها باید خود را برای سخت‌ترین شرایط آماده کنند که با مشکل در زمان بحران مواجه نشوند.

وی گفت: اطلاع رسانی دقیق به مردم درباره   وقوع سیل انجام شود تا شاهد کم‌ترین مشکل برای شهروندان در خلال بارش رحمت الهی باشیم.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان چرام با تاکید بر اعلام ستاد بحران استان مبنی برلغو  تمامی مرخصی و مأموریت‌هاگفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان چرام  باید با تمام توان خود در میدان باشند و اهتمام ویژه‌ای در زمینه مقابله با بحران‌های احتمالی داشته باشند.

توفیقیان  از مردم خواست تا از ارتفاعات اجتناب نموده و از رفت و آمدهای غیر ضرور بپرهیزند.

این مقام مسئول در خاتمه متدکر شد: کشاورزان نکات لازم برای جلوگیری از خسارت را مد نظر قرار دهند و عشایر و دامپروران دام‌های خود را در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها نگه ندارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت