پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 بهمن 1395 ساعت 08:11:: شناسه خبر: 12412

افزایش حقوق اقشار کم‌درآمد از اولویت‌های بودجه سال ۹۶ است

حقوق افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به ۲ برابر میزان کنونی برای افزایش کیفیت زندگی آنان ضروری است که برای تحقق آن در بودجه سال آینده تلاش می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۶ گفت: افزایش حقوق اقشار کم‌درآمد از جمله بازنشستگان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از اولویت‌های بودجه سال آینده است.

به گزارش صدای جنوب،غلامرضا تاجگردون روز چهارشنبه اظهار داشت: حقوق افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به ۲ برابر میزان کنونی برای افزایش کیفیت زندگی آنان ضروری است که برای تحقق آن در بودجه سال آینده تلاش می‌شود.
یک میلیون و ۶۲۰ هزار خانواده در حال حاضر مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و ۴۵۰ هزار خانوار نیز مستمری خود را از بهزیستی دریافت می‌کنند.
هم اکنون ۶ درصد جمعیت کشور تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
زنان سرپرست خانوار، کودکان یتیم و خانواده‌هایی که سرپرست آنها از کارافتاده است از مهمترین جامعه هدف کمیته امداد کشور است.
نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی همسان سازی حقوق بازنشستگان را از دیگر برنامه‌های حمایتی بودجه سال آینده دانست.
تاجگردون بیان کرد: هم اینک یک میلیون و ۵۰۰ هزار بازنشسته در کشور کمتر از ۲۰ میلیون ریال حقوق دریافت می‌کنند که این آمار به جز بازنشستگان تأمین اجتماعی است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت کاهش فقر و اختلاف طبقاتی به عنوان نیازهای هر جامعه برای عدالت و آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: حمایت از اقشار کم درآمد در نظام مردم سالاری دینی از مطالبات مردم بوده که مورد توجه مجلس و دولت قرار گرفته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت