پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مرداد 1401 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 124124

بازدید فرماندارچرام از مسیر طسوج به بایار و دامور

به گزارش صدای جنوب،فرماندار چرام در بازدید از مسیر طسوج به بایار و دامور گفت: در این مدت بخش زیادی از جاده های روستایی و عشایری، مزارع کشاورزی و لوله های آب آشامیدنی و زیرساختها دچار آسیب شدند. وی افزود: باتوجه به حجم بالای تخریب جاده ها بازگشایی بعضی مناطق سیل زده به کندی صورت […]

به گزارش صدای جنوب،فرماندار چرام در بازدید از مسیر طسوج به بایار و دامور گفت: در این مدت بخش زیادی از جاده های روستایی و عشایری، مزارع کشاورزی و لوله های آب آشامیدنی و زیرساختها دچار آسیب شدند.
وی افزود: باتوجه به حجم بالای تخریب جاده ها بازگشایی بعضی مناطق سیل زده به کندی صورت می گیرد.
دکترتوفیقان ادامه داد: با همکاری نهادهای خدمات رسان امداد رسانی در حوزه های مختلف در حال انجام است.
رئیس ستاد بحران چرام عنوان کرد: ستاد بحران تشکیل شد و همه نیروها در حالت آماده باش و به صورت لحظه ای همه مناطق را پایش و کنترل می‌کنند.
فرماندار چرام با اشاره به اینکه دستگاه و امکانات در جریان وقوع سیل چرام کم بود ابراز داشت: ما نمی توانیم با یک لودر به تمام مناطق خدمات‌رسانی کنیم . باید در این زمینه برای افزایش امکانات در زمان مدیریت بحران تلاش کنیم.
وی با تشکر از پیگیرهای استاندار، نماینده کهگیلویه بزرگ، معاون عمرانی و مدیریت بحران استان افزود: با تلاش و پیگیرهای بعمل آمده سه دستگاه لودر به مناطق اعزام و در تلاشیم یک دستگاه بولدوزر هم اضافه کنیم.
وی افزود: از مدیریت بحران استان می‌خواهیم، خسارت سیل زده گان جبران شود
دکتر توفیقیان اظهار کرد: تلاش می کنیم تا ۲۴ساعت دیگر مسیرهای اصلی بازگشایی شوند.
وی، با اشاره به قطعی آب بعضی از عشایر و روستائیان گفت: آب رسانی به وسیله تانکر با استفاده خودرو های  دهیاری ها در حال انجام  تا وصل شدن آب ادامه دارد.
در جریان سیل اخیر بسیاری از سرمایه‌های مردم از بین رفت اما حضور به‌موقع مسیولین به ویژه فرماندار وبخشدار،توزیع مواد غذایی از،طریق سپاه ناحیه چرام و هلال احمر از آلام دردهای مردم کم و تا روز سوم مشغول خدمات رسانی به مردم بودند .
اقدام شایسته دکتر توفیقیان برگزاری نماز ظهر و عصر و طنین اذان در خیمه های عشایری بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت