پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 بهمن 1395 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 12467

خبر خوش رئیس کتابخانه های عمومی کهگیلویه وبویراحمد/عضویت در ۲۸ کتابخانه عمومی رایگان اعلام شد

بنابر این خدمات عضویت، امانت کتاب، استفاده از سالن های مطالع و دیگر خدمات کتابخانه های برای ساکنان این شهرها و روستاها درطول سال رایگان خواهد بود و هیچ گونه وجهی اخذ نخواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در راستای اجرای بخشنامه خدمت رایگان به مناطق محروم و به دستور نهاد کتابخانه های عمومی کشور، عضویت در ۲۸ کتابخانه عمومی کهگیلویه و بویراحمد رایگان اعلام شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد، یاسر رحیمیان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان با اعلام این خبرگفت: به دستور نهاد کتابخانه های عمومی کشور، عضویت در ۲۸ کتابخانه عمومی کهگیلویه و بویراحمد رایگان اعلام شد.

رحیمیان تصریح کرد: در راستای اجرای بخشنامه خدمت رایگان به مناطق محروم و به دستور نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ۹ کتابخانه عمومی در شهرستان بویراحمد به نام های فردوسی بردپهن ودکتر حسابی در در دهستان زیلایی، فارابی در روستای دهنوی شهرلوداب، شهید بهشتی در شهر مارگون، شهید مطهری در شهر لوداب، سعدی در دهستان کاکان و کتابخانه های حافظ حسین آباد،شهید چمران منصور آباد و امام صادق سپیدار در دهستان دشتروم و ۶ کتابخانه عمومی در شهرستان کهگیلویه به نام های امام جعفر صادق در روستای راک، ابن سینا در شهر قلعه رئیسی، امام خمینی در دهستان جاورده، مولوی در شهر دیشموک، شهید بهشتی در شهر سوق و امام رضا در روستای طولیان رایگان اعلام شد.

وی افزود: همچنین ۶ کتابخانه عمومی سعدی در بخش مرکزی، شهدای روستای گچ بلند، خوارزمی روستای کت، امام خمینی شهر لیکک، باقرالعلوم روستای ممبی و منصوری روستای منصوری در شهرستان بهمئی و ۵ کتابخانه امامزاده محمود روستای درب کلات، شهید دستغیب شهر پاتاوه، امام حسین روستای تمنک، شهید بیاد روستای بن زرد سفلی، امام حسن روستای توت نده در شهرستان دنا و ۲ کتابخانه عمومی در شهرستان چرام با نام های امام خمینی سرفاریاب و علامه امینی روستای بردیان به صورت عضویت رایگان درآمدند.

رحیمیان ادامه داد: بنابر این خدمات عضویت، امانت کتاب، استفاده از سالن های مطالع و دیگر خدمات کتابخانه های برای ساکنان این شهرها و روستاها درطول سال رایگان خواهد بود و هیچ گونه وجهی اخذ نخواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت