پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مرداد 1401 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 124835

سرگذشت حزن‌انگیز یک شهید در کهگیلویه و بویراحمد/تنها خواسته دختر شهید چیست؟

به گزارش  صدای جموب حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌ها نماز جمعه قلعه رئیسی به سرگذشت یک شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که شنیدن آن حزن‌انگیز است. وی با بیان این که نماز جمعه این هفته به یاد شهید «علی دلیر» ساکن روستای دولاب تلخ از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار […]

به گزارش  صدای جموب حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌ها نماز جمعه قلعه رئیسی به سرگذشت یک شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که شنیدن آن حزن‌انگیز است.

وی با بیان این که نماز جمعه این هفته به یاد شهید «علی دلیر» ساکن روستای دولاب تلخ از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود گفت: شهیدی که اهل کسب حلال و زحمت و تلاش در جهت تهیه معاش خانواده و اهل احترام به پدر و مادرش بود.

صلواتی افزود: این شهید به عنوان سرباز برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در کردستان شیمیایی می شود و گاز خردل سراسر وجود او را می گیرد و در نهایت از یک بیمارستان به دیگر بیمارستان‌ها در بین راه در اهواز غریبانه و مظلومانه به شهادت می رسد.

وی ادامه داد: حتی بدن مطهرش در منطقه و استان دفن نشد و به صورت غریبانه ای در اهواز دفن می‌شود و بعدها اقوام و بستگانش متوجه می شوند لذا حق این بود در این سال‌ها مسئولان بنیاد شهید استان و شهرستان و حوزه مقاومت بسیج و ارتش جمهوری اسلامی یادواره ای در جهت زنده نگه داشتن نام و یاد این شهید برگزار می کردند.

صلواتی گفت: این شهید دختری دارد که در موقع شهادت ۶ ماه داشت امروز تنها خواسته اش از ارتش یگان اعزام کننده بابای شهیدش و دیگر نهادها شناسایی بابای شهیدش و اطلاع و آگاهی از یگان و نحوه شهادت و قبر و گلزار شهید است امیدواریم مسئولان تلاش کنند و مطالبه این دختر شهید را محقق کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت