پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مرداد 1401 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 125237

وضعیت نامطلوب کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش  صدای جنوب غلام نژاد از مردم خواست در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی تفاوت نباشند. وی با بیان اینکه وضعیت ثبات نسبی کرونا در استان شکننده است و همگی نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی تفاوت شده ایم افزود: با تداوم روند فعلی، پیک هفتم کرونا در کهگیلویه و بویراحمد شاهد حوادث تلخی خواهیم […]

به گزارش  صدای جنوب غلام نژاد از مردم خواست در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی تفاوت نباشند.
وی با بیان اینکه وضعیت ثبات نسبی کرونا در استان شکننده است و همگی نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی تفاوت شده ایم افزود: با تداوم روند فعلی، پیک هفتم کرونا در کهگ
یلویه و بویراحمد شاهد حوادث تلخی خواهیم بود.
غلام نژاد بیان کرد: متاسفانه آمار استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی کاهش یافته و این زنگ هشدار جدی است.
بانشی معاون، بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در خصوص آمار مرگ و میر کرونایی چند هفته اخیر در استان ابراز تاسف کرده و هشدار داد: حالا که مردم در خصوص رعایت دستورالعمل‌ها بی تفاوت شده اند و از استفاده از ماسک خسته شده اند بهتر است واکسن خود را دریافت کنند تا از آسیب‌های جدی‌تر کرونا مثل مرگ در امان باشند.
وی آمار واکسیناسیون در این هفته را نسبت به هفته‌های قبل از آن را امیدوار کننده دانست و گفت: هنوز میزان واکسیناسیون به نقطه امن خود نرسیده و لازم است مردم در تزریق و تکمیل واکسن هر چه سریعتر اقدام کنند.
بانشی با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی، حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها را امری مهم و قابل توجه دانست و از زائران حسینی خواست در عزاداری اربعین برای حفظ سلامت خود و دیگران کوشا باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت