پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 مرداد 1401 ساعت 00:05:: شناسه خبر: 125255

فرماندار چرام: ۹۵درصد مسیرهای ارتباطی که براثر سیل مسدود شده بودبازگشایی شد

  به گزارش صدای جنوب و روابط عمومی فرمانداری چرام؛ سید عبدالرحمان توفیقیان امروز در بازدید از جاده ساورزگفت: بر اثر بارش کم سابقه سامانه مونسون در شهرستان چرام برخی محورهای ارتباطی اصلی و فرعی مسدود شدند که با تلاش شبانه روزی که صورت گرفت ۹۵درصد مسیرهای شهرستان باز است. وی افزود: جاده ساورز از […]

 

به گزارش صدای جنوب و روابط عمومی فرمانداری چرام؛ سید عبدالرحمان توفیقیان امروز در بازدید از جاده ساورزگفت: بر اثر بارش کم سابقه سامانه مونسون در شهرستان چرام برخی محورهای ارتباطی اصلی و فرعی مسدود شدند که با تلاش شبانه روزی که صورت گرفت ۹۵درصد مسیرهای شهرستان باز است.

وی افزود: جاده ساورز از دیروز تا کنون بازگشایی در حال انجام است که امیدواریم تا فردا به صورت کامل همه مسیر بازگشایی شود.

براثر فعالیت سامانه بارشی مونسون قریب به بیست روز هست که از سیل می گذرد و عشایر همچنان در محدودیت ارتباطی هستند.

توفیقیان با عذرخواهی از عشایر ساورز، بایار و تیزاب گفت: عشایر با صبوری، خویشتنداری و متانت سختی های زیادی را تحمل کردندو نهایت همکاری را داشتند.

 

وی افزود: یک دستگاه لودر در چاسخار مشغول به کار هست که تاکنون توانسته همه مسیرهای مسدود شده را باز گشایی کند.

وی ادامه داد: از استاندار،نماینده کهگیلویه بزرگ، مجموعه معاونین استاندار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، راهداری و امور حمل و نقل جاده ای، امور عشایر، بخش خصوصی جناب اقایان کشاورز و تقوی، جمعیت هلال احمر، تمام دستگاههای همراه محیط زیست، منابع طبیعی، اصحاب رسانه و قلم، بخشدار مرکزی چرام و معاون سیاسی و امنیتی، معاون برنامه ریزی و شهرداری ها  تشکر و قدردانی کنم.

 

حمل آذوقه باچهارپا برای عشایر از نکات قابل توجه بود.

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت