پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 بهمن 1395 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 12537

امدادرسانی به گرفتارشدگان در محور سرفاریاب،یاسوج/مردم از این محور تردد نکنند+تصاویر اختصاصی

لغزندگی جاده محور باغچه سادات به یاسوج سبب بروز تصادف شده است ولی خوشبختانه به کسی آسیبی نرسیده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بخشدار سرفاریاب با اشاره به بارش برف و مسدود شدن جاده سرفاریاب – باغچه سادات به سمت یاسوج در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماشین هایی که زنجیر چرخ ندارند سبب مسدود شدن این مسیر شده اند و خدمات رسانی به مسافران به کندی صورت می گیرد.

غلام حسین آتش سودا عصر جمعه در گفت و گوی اختصاصی باصدای جنوب اظهار داشت: تعداد زیادی از ماشین هایی که زنجیر چرخ نداشتند، به علت بارش برف و لغزندگی جاده مسیر را مسدود کرده اند.
وی گفت: با همکاری نیروهای راهداری مسیرهای آب حیات، چات باریک و بهری در حال برف روبی هستند.
آتش سودا بیان کرد: با کمک ماشین های اداری دیگر نهادها، خدمات رسانی به مسافران گرفتار در این جاده در حال انجام است.
وی تردد در این مسیر را بدون زنجیر چرخ غیر ممکن دانست و گفت: نیاز است رانندگان با تجهیزات کامل در این فصل از سال در این مسیر تردد کنند

 مدیرکل بحران استانداری نیز با بیان اینکه هواشناسی در روزهای گذشته اعلام کرده بود که روزهای آخر هفته و شنبه با بارش برف و باران در استان رو به رو خواهیم بود، اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران استان، هواشناسی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان نیز به کرات وضعیت آب و هوا و جاده‌ها را به اطلاع مردم استان رساندند.

سید علی وفایی مقدم با تاکید بر اینکه بعضی از مسیرهای کوهستانی به ویژه محور باغچه سادات به یاسوجاستاندارد نیست، عنوان کرد: انتظار می‌رود مسافران برای رفاه حال خود از زنجیر چرخ  استفاده کنند و در روزهای بارانی از این مسیرها تردد نکنند.

وی تصریح کرد: امکانات راهداری و هلال احمر به محور باغچه سادات اعزام شده اند و اکنون در محل مستقر هستند.

وفایی مقدم با بیان اینکه خودروهای بسیار در این مسیر و محور بابامیدان دچار برف گرفتگی شده اند، بیان کرد: لغزندگی جاده محور باغچه سادات به یاسوج سبب بروز تصادف شده است ولی خوشبختانه به کسی آسیبی نرسیده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام نیز در گفت و شنود اختصاصی باصدای جنوب گفت:تمامی امکانات هلال احمر برای یاری رساندن به گرفتارشدگان در برف بسیج شده است.

علمدار دستور افزود:به بیش از ۳۰خودرو در منطقه چات باریک  جوخانه باتلاش همه ارگانها از جمله راهداری واکیپ ثابت امدادی هلال احمر مستقردر این منطقه امدادرسانی شد.

وی با بیان اینکه هلال احمر اقدام به توزیع پتو،کنسروجات و سایر ملزومات درمیان مردم نموده تاکیدکرد بهتر است مردم از این محور تا پایان بارش برف و باران استفاده نکنند.

جاده سرفاریاب – باغچه سادات به یاسوج ۱۶۲ کیلومتر طول دارد و مسیر یاسوج به دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه را به هم وصل می کند.

IMG-20170127-WA0011 IMG-20170127-WA0014 IMG-20170127-WA0013 IMG-20170127-WA0012

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت