پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1401 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 125430

در اولین روز از هفته دولت/بازدید معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از تاسیسات دشت گز گچساران

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در اولین روز از هفته دولت ضمن بازدید از تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نشستی با حضور مدیرعامل نفت گچساران و روسای این شرکت، حضور یافت.

صدای جنوب؛

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در اولین روز از هفته دولت ضمن بازدید از تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نشستی با حضور مدیرعامل نفت گچساران و روسای این شرکت، حضور یافت.
مهدی علی مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در اولین روز از هفته دولت ضمن بازدید از تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نشستی با حضور مدیرعامل نفت گچساران و روسای این شرکت حضور یافت.
در این نشست ابتدا مهرداد کاهکش، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان میزبان این نشست ضمن خیر مقدم به معرفی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و ویژگی خاص این شرکت پرداخت و گفت: قرار گرفتن تأسیسات این شرکت در چهار استان کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، بوشهر و فارس از ویژگی های این شرکت است که در کنار قرار گرفتن تلمبه خانه عظیم گوره و چندراهه نفت خام صادراتی کشور در حوزه عملیاتی این شرکت را به قلب صادرات نفت خام کشور بدل کرده است.
کاهکش با بیان اینکه نفت گچساران و چند شرکت مهم دیگر با خط لوله به تلمبه خانه گوره منتقل می شود و با افزایش فشار در نهایت به سمت پایانه خارک جهت صادرات هدایت می شود، خاطرنشان کرد: راهبری تمام این مراحل و تعمیر و نگهداری این تأسیسات بر عهده کارکنان تلاشگر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است.
مدیرعامل نفت گچساران با تقدیر و تشکر از نگاه دولت سیزدهم و وزیر محترم نفت به حوزه منابع انسانی به تشریح مسایل و مشکلات مرتبط با نیروی انسانی این شرکت پرداخت و عنوان کرد: امروز خوشحال هستیم که دغدغه اصلی بالاترین مقام اجرایی نفت حل مسایل و مشکلات نیروی انسانی است.
مدیرعامل نفت گچساران افزود: حضور شما نشان از این است که دولت و وزیر محترم نفت و شخص جنابعالی در مدیریت منابع انسانی توجه قابل تقدیری به منابع انسانی دارید.
کاهکش به ۳۸۰ نفر نیروی حجمی، مربیان ورزشی نفت و نیروهای حراست اشاره کرد و عنوان کرد: امیدواریم این سفر خبرهای خوبی برای کارکنان صنعت نفت گچساران در پی داشته باشد.
در ادامه منوچهر بارانی مدیر منابع انسانی مناطق نفت خیز جنوب ضمن خیر مقدم به هیات همراه گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یک شرکت خاص و ویژه است و شما نیز به چالش های این شرکت اشراف کامل دارید و امیدواریم که بتوانیم با همدلی، مشکلات کارکنان صنعت نفت گچساران را برطرف نماییم.
در ادامه این جلسه مدیر منابع انسانی نفت گچساران با اشاره به اینکه بیش از ۶ هزار نفر در این شرکت مشغول بکار هستند به چالش های نیروهای انسانی این شرکت اشاره کرد.
علیپور ادامه داد: با عنایت به پراکندگی و گستردگی این شرکت در چهار استان و بعد مسافت تاسیسات نفت گچساران، انتظار می رود، نیروی انسانی این شرکت به صورت ویژه دیده شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه مشکل ۳۸۰ نفر نیروی حجمی با پیگیری شما در حال حل شدن است و امیدواریم مشکل تعدادی از نیروی های حراست و مربیان ورزشی نیز برطرف شود.
در ادامه نیز علی مددی و دیگر مدیران منابع انسانی وزارت نفت شرایط موجود و برنامه های آتی را تشریح کردند.
در این بازدید ابراهیم فولادوند مشاور معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، حمید حسین نژاد، مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی، علی غرایاق زندی، مدیرکل تشکیلات و روش ها و تعالی سازمان، علی ستوده، مدیرکل آموزش، حسین طنابنده، معاون طرح های تامین نیروی انسانی، منوچهر بارانی، مدیر منابع انسانی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیزضا بیگدلی آذری، سرپرست مدیریت منابع انسانی بهداشت و درمان صنعت نفت و جمعی از مدیران منابع انسانی، معاون وزیر را همراهی کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت