پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 شهریور 1401 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 125892

تاکید مدیران تامین اجتماعی و امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر گسترش طرح بیمه زنان خانه دار

مدیرکل تامین اجتماعی و سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر اجرا و گسترش طرح بیمه زنان خانه دار تاکید کردند. رسول چراغ سحر و خانم عاطفه سادات مدبرنژاد در نشستی مشترک، گسترش پوشش بیمه ای به ویژه بهره مندی زنان خانه دار از بیمه تامین اجتماعی را گامی در راستای […]

مدیرکل تامین اجتماعی و سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر اجرا و گسترش طرح بیمه زنان خانه دار تاکید کردند.

رسول چراغ سحر و خانم عاطفه سادات مدبرنژاد در نشستی مشترک، گسترش پوشش بیمه ای به ویژه بهره مندی زنان خانه دار از بیمه تامین اجتماعی را گامی در راستای حقوق زنان برشمردند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: طرح بیمه زنان خانه دار، فرصت مناسبی برای پوشش بیمه ای خانواده ها و استفاده از مزایای بیمه ای است و زنان و دخترانی که در جایی مشغول به کار نیستند، می توانند از آن بهره مند شوند.

چراغ سحر افزود: زنان خانه دار، دختران و هم چنین دانشجویان تا زمان اتمام تحصیل و اشتغال به کار، می توانند با عقد قرارداد بیمه ای در سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir و پرداخت حق بیمه ماهانه، برای خود سابقه بیمه ای ایجاد کنند و پس از احراز شرایط بازنشسته شوند.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ارتقای جایگاه زنان به عنوان رکن خانواده و بهره مندی آنان از حقوق قانونی خود، عزم جدی همه دستگاه ها را می طلبد .

خانم مدبرنژاد افزود: خوشبختانه در سازمان تامین اجتماعی به مقوله حمایت از خانواده و افزایش جمعیت اهمیت زیادی داده می شود و این جای خوشحالی دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت