پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مهر 1401 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 126486

خواص می‌خواهند در حکومت باشند اما در مورد اغتشاشات حرفی نزنند و سکوت کنند

به گزارش صدای جنوب؛حجت الاسلام مهدی کیانی اصل امام جمعه شهرسوق ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتظامی به دست اندرکاران امنیت و آسایش کشوربیان کرد:بدون امنیت ، نخ را که لذت می بخشد ، نه خانواده انسی ایجاد میکند و نه شغل و درآمد فایده ای دارد. خطیب جمعه سوق افزود:در بحث امنیت ، اقتدار […]

به گزارش صدای جنوب؛حجت الاسلام مهدی کیانی اصل امام جمعه شهرسوق ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتظامی به دست اندرکاران امنیت و آسایش کشوربیان کرد:بدون امنیت ، نخ را که لذت می بخشد ، نه خانواده انسی ایجاد میکند و نه شغل و درآمد فایده ای دارد.

خطیب جمعه سوق افزود:در بحث امنیت ، اقتدار نیروی انتظامی لازم است. نیروی انتظامی باید اقتدار داشته باشد و باید بتواند مقتدرانه عمل کند و باید بتواند با قاطعیت عمل کند ؛ کسانی که این روزها به نیروی انتظامی تعرض می کنند یا دنبال تضعیف نیروی انتظامی به بهانه های مختلف هستند قطعاً در زمین دشمن بازی می کنند ؛ چرا که دشمن نیروی انتظامی قوی را دوست ندارد نمی‌خواهد نیروی انتظامی قوی باشد و اقتدار داشته باشد.

وی بیان کرد:از تدبیر و اقتدار نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر تقدیر و تشکر میکنیم.نیروی انتظامی بداند که از حمایت قاطع ملت شریف و انقلابی ایران برخوردار است و حمایت و همراهی این ملت پشت سر شماست.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر به صراحت و روشنی اصل و فرع ماجرا را از هم جدا کردند ؛ اصل تقابل با بنیان ایران قوی است و نه حتی جمهوری اسلامی ، پشت پرده هم دست عیان آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است.

نوع نگاه رهبری در این سخنرانی نشان از تفکر راهبردی رهبری است که با اشراف کامل نسبت به صحنه و حوادث مهندسی شده ، فرصت انشقاق ، گسل سازی ، دوقطبی و نارضایتی اجتماعی از بیگانه را سلب کرده و در واقع با کم رنگ کردن یا فرعی خواندن عوامل داخلی تمام توجه را به سمت دشمن خارجی جذب می کند.

تلاش برای ایجاد ناآرامی خشونت بار در ایران رفتار از سر درماندگی غرب است تا شاید به زور حقه های رسانه ای و به خیابان آوردن چند هزار نفر در خیابان مردم رباعی کند و اشرار جنایتکار و یا برخی عناصر فریب خورده را به جای ملت ۸۵ میلیونی ، یا پایتخت ۸ میلیون نفری جا بزند و تصور ایران ضعیف را به جای حقیقت ایران قوی بنشاند.

دشمن بداند این هیجانات تدریجاً جمع میشود اما جبهه مقاومت با بانیان این ماجرا حسابی دارد که حتماً تسویه خواهد کرد ؛ بایستید و تماشا کنید سپس همدیگر را لعنت کنید که چرا ایران را وادار به انتقام کردید.

صدای لعنت همدیگر احتمالاً به زودی از تل‌آویو و ریاض و برخی مقر های آمریکایی شنیده خواهد شد ، همچنان که در پایگاه های منهدم شده تروریست ها شنیده می شود که عملیات اخیر پاسخ صریح و روشن جمهوری اسلامی به مقامات اقلیم شمال عراق در مورد عواقب تحرکات آنها انجام شد.

یکشنبه ۱۷ مهر آغاز هفته وحدت _ ۱۲ ربیع الاول
بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند کسانی که مخالف با اسلام هستند و می خواهند بین برادران شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند ، اینها نه خیرخواه شیعه هستند و نه خیر خواه سنی.

اینها با اسلام مخالفند ؛ همه برادر ها بیدار باشند ، با هم باشند ، ما دشمن مشترکی داریم و باید با هم به این دشمن مشترک حمله کنیم و نگذاریم در صفوف ما اختلاف ایجاد شود.

اگر مسلمانان و دولت های اسلامی با هم آن پیوند اخوتی که خداوند تبارک و تعالی فرمود حفظ کنند و ایجاد کنند نیاز به هیچ کشوری ندارند و دست پیش هیچ کشوری دراز نمی کنند و از آن طرف هیچکدام از کشورهای اسلامی مورد هجمه قرار نمی گیرد ؛ نه افغانستان ، نه فلسطین ، نه روسیه ، نه عراق و نه یمن، بنابراین ما باید وحدت خودمان را حفظ کنیم.

چرا برخی از خواص در این شرایط فتنه روزه سکوت گرفتند.چطور خواص می‌خواهند در حکومت باشند اما در مورد اغتشاشات حرفی نزنند و سکوت کند.

چطور بعدا انتظار دارند که شورای نگهبان آن ها را تایید صلاحیت کند.
وقتی امنیت کشور را به خطر انداخته اند ولی باز هم سکوت کرده اند و متاسفانه برخی هم دارند با آشوبگران همراهی می‌کنند ، بعد چطور انتظار دارند تایید صلاحیت بگیرند ؟!

امنیت ایران در سطح ایران و جهان زیر سوال رفت ، امکان خنثی سازی از بین رفت یا کم شد ، سرمایه گذار در ایران سرمایه گذاری نمی کند . چرا سکوت کردید و محکوم نکردید و چرا گل گفتید که کشور به آرامش نیاز دارد و بعد انتظار تایید صلاحیت دارید ؟

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت