پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1401 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 126817

تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش

به گفته معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ۶۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش صدای جنوب  جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش در محل سالن جلسات مجموعه صیاد شیرازی اموزش و پرورش استان برگزار شد.
خوبی معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به تشریح برنامه‌های پیش بینی شده این ایام اشاره و از اجرای ۶۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش خبر داد و گفت:  برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی، تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان، غبار رویی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور گسترده جامعه ورزش در نماز جمعه شهر یاسوج و شهرستان‌ها، اجرای ورزش بانوان، برگزاری همایش پیاده روی خانواده و مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و هیات‌ها از مهمترین این برنامه هاست.
کرمی معاونت تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش استان هم گفت: غباررویی گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج، اجرای ورزش صبحگاهی، اجرای زنگ ورزش در یکی از مدارس شهر یاسوج، دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاح المپیاد ورزشی، اجرای طرح شهید سلیمانی، افتتاح چمن‌های مصنوعی، برگزاری کارگاه‌های اموزشی در شهر‌های گچساران ودهدشت و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه‌های هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش در آموزش و پرورش استان و حوزه معاونت تربیت بدنی و تندرستی است.
خانم مدبر نژاد مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری نیز از تشکیل هفت کارگروه برای اجرای سند راهبردی در دستگاه‌های اجرایی استان در آینده نزدیک خبر داد.
حسینی نماینده صدا و سیمای مرکز استان هم بر امر استعداد یابی در مدارس و ورزش استان، آسیب شناسی نقاط ضعف و قوت برنامه‌های این هفته تاکید و خواستار مشارکت و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای برنامه‌های هفته‌ی تربیت بدنی شد.
نادر حسینی بر استفاده از ظرفیت‌های، صدا، سیما، خبر و فضای مجازی مرکز استان در پوشش رویداد‌های ورزشی این ایام تاکید و از آمادگی صدا و سیمای مرکز استان در ضبط و پخش برنامه ها، مسابقات و جشنواره‌های این هفته خبر داد.
دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از حضور اعضای ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش تقدیر و از احیای ورزش روستایی در استان خبر داد.
عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز از تعامل دو دستگاه ورزش و جوانان و معاونت تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش استان در اجرای برنامه‌های این هفته خبر داد .
وی با تاکید بر برگزاری ۶۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در این ایام، از افتتاح ۷ پروژه ورزشی در هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش بعنوان یکی از برنامه‌های مهم دستگاه ورزش وجوانان یاد کرد و خواستار مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های متنوع ورزشی و جشنواره فرهنگی ورزشی شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر حضور مدارس در برنامه‌ها و مسابقات ورزشی و جشنواره این هفته تاکید و خواستار برپایی ایستگاه سلامت در روز همایش پیاده روی خانواده و نماز جمعه شد.
۲۶ مهرماه تا ۲ آبان ماه به نام هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت