پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آبان 1401 ساعت 22:08:: شناسه خبر: 126885

صدای جنوب از مراسم تکریم و معارفه روسای جهادکشاورزی شهرستان لنده گزارش می دهد:

خداحافظی همتی پس از ۵سال تلاش جهادی/درخواست «آقاشیری»از فرماندار لنده/خدمت به مردم مهمترین راهبردی که مدیران باید داشته باشند

مراسم تکریم و معارفه روسای جهادکشاورزی شهرستان لنده با حضور مسولان استانی و امام جمعه، فرماندار،مسولان ادارات ونهادهای شهرستان لنده در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

صدای جنوب:

در ابتدای این مراسم مدیرحراست جهاد کشاورزی استان با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان گفت: امروز به برکت این انقلاب شاهد تحولات اساسی در حوزه کشاورزی هستیم.

آقاشیری در ادامه افزود: حوزه کشاورزی نقش مهمی در توسعه و رشد وپویایی کشور دارد چرا مه تامین کننده امنیت غذایی کشور و جامعه است.

وی گفت:خدمت در حوزه جهادکشاورزی و ارتباط با قشر کشاورز و دامدار که نقش اساسی در حوزه تولیدات کشور دارند یک کار ارزشمند و مهم است.

رئیس حراست جهادکشاورزی استان گفت:در همین جنگ اوکراین و روسیه اهمیت تامین غذایی در جهان یک ضرورت مهم برای جامعه نهادینه شد به طوری که شاهد افزایش چندین برابری قیمت گندم در جهان هستیم.

وی گفت:همه ما وظیفه داریم در بحث تامین نیازمندی های جامعه تلاش وافری داشته باشیم.

آقاشیری گفت: بحث تودیع و معارفه ها در ادارات یک امر عادی است که برای پیشبرد اهداف سازمانی یک اداره صورت می گیرد.

وی گفت: انتظار داریم مدیرجدید نسبت به همکاری وهمراهی با مدیران و فرماندار شهرستان لنده نهایت تعامل را داشته باشند و نسبت به رعایت نظم و انظباط اداری خود و زیرمجموعه خود کوشاباشد.

وی در ادامه گفت: انتظار داریم فرماندار شهرستان لنده در حوزه افزایش اعتبارات شهرستانی نسبت به اجرای پروژه های حوزه کشاورزی را به طور ویژه ببینند.

رئیس حراست جهاد کشاورزی استان گفت: اگر موفقیتی امروز در حوزه جهادکشاورزی شهرستان صورت گرفته است نتیجه مدیریت خوب و همراهی و همکاری همه ارکان اداری این مجموعه است.

 

حکمت اله همتی نژاد در ادامه گفت: خداوند را شاکرم که در طول ۵سال گذشته توفیق نوکری و خادمی به مردم شهرم را دارم و این را در دوران کاری خویش یک افتخار می دانم.

رئیس سابق جهادکشاورزی شهرستان لنده تاکید کرد:مدیری نبودم که در اداره باشم و پشت میز نشین باشم بلکه در میدان بودم و نه با رانت آمدم و نه با لابی بلکه مردانه آمدم و در کف میدان بودم.

وی گفت: افتخارم این است که انقلابی بودم در میدان این را ثابت کردم و همواره بر این خدمت بی منت افتخار می کنم و خدا را شاکرم که کارهای سخت و طاقت فرسا و سخت ترین پروژه های تاثیر گذار را اجرایی کردم.

وی گفت:راه اندازی پروژه ۵٠٠ هکتاری دشت بن و خرید بیش از ٢٠میلیارد تومان لوله برای انتقال آب به این دشت با همکاری بنیاد علوی اجرایی شده است.

همتی نژاد تاکیدکرد: راه اندازی تعاونی دامداران، زنبورداری، صندوق حمایت از توسعه کشاورزی شهرستان، احداث و بازگشایی ١٣٠جاده روستایی و بازگشت بیش از ٢هزار هکتار اراضی دیم به وسعت شهرستان، احداث ۵٠٠ مترخط انتقال آب به روستای موگر با سختی ها و عبور از رودخانه، لوله گذاری و مقسم گذاری روستاها و راه اندازی خانه کشاورز روستای شیتاب از جمله اقداماتی بود که در طول این ۵سال صورت گرفته است.

رئیس سابق جهادکشاورزی شهرستان لنده تاکید کرد: توزیع بیش از ۵٠٠ عددسرنگ تمام اتوماتیک و اهدای آن به دامداران با حمایت بنیادعلوی، تبدیل شدن شهرستان به قطب تولیدگیاهان دارویی، جلوگیری از آتش سوزی در طول ۵سال گذشته در مزارع کشاورزی و اخذ وراه اندازی کارخانه کمپوست کشاورزی، ارتقای سطح زیرکشت، احداث کانال های آبیاری در تنامی روستاهای شهرستان، توزیع نهادهای دامی و اجرای کمیسیون های مختلف و پلاک بندی مناطق شهری از جمله اقداماتی بود که در طول این سال ها در خدمت به مردم صورت گرفت.

در ادامه نیز امام جمعه شهرستان لنده گفت:بحث کشاورزی یک اصل غیرقابل انکار است چرا که تامین کننده امنیت غذایی جامعه است.

حجت‌ الاسلام محمودی اصل گفت: رشد و پویایی کشاورزی و دامداری و دامپروری در انقلاب اسلامی در طول این سال ها در حال پیشرفت است.

وی گفت:امیدواریم در حوزه کشاورزی شاهد تحولات اساسی باشیم و برای تحقق این امر مستلزم کارجهادی است.

امام جمعه شهرستان لنده گفت:این آمد ورفتن ها طبیعی است و امیدواریم همه ما در راه خدمت به مردم در سایه قانون مداری و توجه به عدالت و تعامل با دستگاه های اداری مهمترین راهبردهای است که باید همه مدیران داشته باشند.

فرماندار شهرستان لنده در پایان تاکیدکرد: زمان یک مسئله مهم و ارزشمندی است که همه ما در حوزه رفتاری وگفتاری و کرداری خویش باید پاسخگویی چگونگی استفاده از این زمان باشیم.

جلال دانش گفت: تلاش و کار نیک در دوران خدمت انسان در ذهن وباور مردم به عنوان یکی از شاخصه های مهم یک مسئول در طول دوران خدمتی اش ماندگار خواهدشد.

وی گفت:انقلاب اسلامی ما فرصتی برای خدمت و گره گشایی از مردم به عنوان ولی نعمتان ما است.

فرماندار لنده گفت: باید چهارچوب اساسی الزامات انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم را در همه عرصه ها اجرایی کنیم.

دانش گفت:خدمت به مردم باعث خواهدشد تا این همدلی و همزبانی در راستای ارتقای خدمات شایسته به مردم می تواند در تعالی یک سازمان و یک اداره اجرایی خواهدشد.

وی گفت:تلاش های خوب ۵ساله مدیرسابق جهادکشاورزی شهرستان به مردم خوب این شهرستان قابل تحسین است و امیدواریم مدیر جدید نیز با تلاش و روحیه جهادی و توحه به حق الناس و قانون گرایی را به عنوان سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی گفت:نگاه سیاسی در حوزه کشاورزی سم مهلکی است برای توجه به عدالت اجتماعی و خدمت به مردم که باید این مهم اجرایی شود.

 

در این مراسم از تلاش های ۵ساله حکمت اله همتی نژاد تقدیر و عطب اله بیژنی نسب از نیروهای شایسته این مدیریت به عنوان رئیس جدید جهاد کشاورزی شهرستان لنده معرفی شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت