پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آبان 1401 ساعت 21:08:: شناسه خبر: 126932

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

برای تامین نهاده‌های کشاورزی هیچ کمبود و مشکلی نداریم

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران و کارشناسان پهنه در شهرستان‌های سردسیری باید کشاورزان این مناطق را برای استفاده از بذور اصلاح‌شده متقاعد کنند تا شاهد تولید بیشتر محصولات استراتژیک از جمله گندم باشیم.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، داریوش حصار در مراسم آغاز کشت پاییزه اظهار کرد: بخش عمده کشاورزی، مربوط به بخش خصوصی است و این موضوع رسالت دولت و سازمان جهاد کشاورزی را سنگین‌تر کرده و برای موفقیت در تولید نیاز به یک هماهنگی و مدیریت قوی و اجرایی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح جهش تولید در دیمزارها یکی از سیاست‌های اصلی بخش کشاورزی است و تعهد استان کهگیلویه و بویراحمد، امسال از ۳۰ هزار هکتار به ۶۰ هزار هکتار افزایش یافته است که قطعا نیاز به کار بیشتر داریم تا این طرح را به صورت موفق اجرا کنیم.

وی با اشاره به آماده بودن شرایط و پای کار بودن عوامل برای آغاز کشت پاییزه و بهبود شاخص‌های تولید، تاکید کرد: به لحاظ تامین نهاده‌های کشاورزی از جمله بذر و کود و ادوات هیچ کمبود و مشکلی نداریم.

حصار گفت: فصل کشت در شهرستان‌های سردسیری آغاز شده که انتظار می‌رود در این شهرستان‌ها نسبت به ترویج استفاده از بذور اصلاح‌شده، ارسال گزارشات روزانه، ثبت فعالیت‌ها در سامانه و جدیت بیشتر در کشت پاییزه امسال تلاش بیشتری شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت