پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آبان 1401 ساعت 21:08:: شناسه خبر: 127012

در بازدید معاون اقتصادی استاندار مطرح شد:

بخش کشاورزی نگین توسعه و اقتصاد باشت و گچساران / ۸۶ هکتار زیرساخت گلخانه‌ای در دستور کار است/قدردانی عسکری از معتمدی پور

معاون اقتصادی استانداری گفت: بازدیدهای امروز از ۲ منظر مهم بودند؛ اول اینکه روح جدیدی به توسعه استان دمیده شد و امیدوارکننده هستند و دوم اینکه باید اعتبارات خوبی را در حوزه گلخانه‌ها جذب و تزریق کنیم.

صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر عدم وابستگی به نفت و گاز گفت: بخش کشاورزی در باشت و گچساران می‌تواند محور اصلی توسعه و اشتغال‌زایی شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، احسان عسکری در بازدید از چندین مجتمع گلخانه‌ای و یک طرح پرورش کرم میلوورم اظهار کرد: امروز بیش از هر زمانی امیدبخش بودن طرح‌های کشاورزی و نتیجه یکسال تلاش در دولت سیزدهم را لمس کردم که از همین‌جا به مدیریت ارشد این بخش خداقوت می‌گویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیش از ۸۶ هکتار زیرساخت ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای در شهرستان‌های باشت و گچساران در دست تکمیل است که برخی از این واحدهای گلخانه‌ای در هفته دولت به متقاضیان تحویل شد.

وی با بیان اینکه این اقدامات در بخش کشاورزی نویدبخش یک حرکت رو به جلو و ایجاد اشتغال است، ادامه داد: همچنین امروز از یک واحد پرورش کرم بازدید داشتم که توجیه اقتصادی بسیار خوبی دارد و جهاد کشاورزی ایجاد و توسعه این واحدهای تولیدی را در یکسال گذشته آغاز کرده و امروز به ثمر رسیدند.

عسکری تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی به تازگی در حوزه گلخانه‌ها ایجاد شده که در ۲ سال آینده شکوفا خواهند شد.

معاون اقتصادی استانداری گفت: بازدیدهای امروز از ۲ منظر مهم بودند؛ اول اینکه روح جدیدی به توسعه استان دمیده شد و امیدوارکننده هستند و دوم اینکه باید اعتبارات خوبی را در حوزه گلخانه‌ها جذب و تزریق کنیم.

عسکری با قدردانی از زحمات رئیس سازمان جهاد کشاورزی و همکارانش در مدیریت شهرک‌های کشاورزی، اضافه کرد: باید به نقش شرکت امور آب و حمایت‌ها و همکاری‌های مدیرعامل این شرکت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در رقم زدن این خدمات ماندگار به جامعه کشاورزی، نیز اشاره کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در کنار بخش نفت و گاز، توسعه شهرک‌های کشاورزی و ایجاد زیرساخت‌های تولید می‌تواند به ایجاد اشتغال پایدار کمک کند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت