پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آبان 1401 ساعت 08:08:: شناسه خبر: 127106

دشمن با حضور مردم در صحنه ها ناامید شده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن به این نتیجه رسید امکان اینکه از ایران سوریه دیگری بسازد وجود ندارد زیرا به خاطر حضور مردم در صحنه ها این امید را از دست داده است.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز یکشنبه در آیین تشییع پیکر شهیدان هوشنگ و امید خوب از شهدای حادثه ترور شیراز، اظهار داشت: امروز اجتماعی با شکوه برگزار شده است و انتهای جمعیت مشخص نیست همه مردم برای تشییع دو شهید که مظلومانه شهید شدند به میدان آمده اند.

وی افزود: سردار سلامی؛ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وعده داد که سپاه انتقام جنایت شیراز را خواهد گرفت و ما امروز منتظر انتقام سپاه پاسداران، ارتش و جهادگران بی امان با دشمنان خدا هستیم.

وی تاکید کرد: شهدای حادثه تروریستی در حرم مطهر شاه چراغ (ع) بی گناه به رگبار بسته شدند و برای دفاع از خود اسلحه ای در دست نداشتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این شهدا جرم شان ایرانی و شیعه بودن بود تصریح کرد: اینکه یک ایرانی کشته شود برای استکبار سربلندی است و همه ایرانی ها را در معرض تهدید قرار دادند و اهل ایمان و یکتاپرستان را در حرم شاهچراغ کشتند.

احمدزاده عنوان کرد: دشمن همه توانش را با یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده و پیچیده بر علیه ملت ما به میدان آورده است و تا به ملت ما آسیب برساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دشمن از حضور مردم در صحنه ها ناامید شده است و رویه هایی را در پیش گرفته و حالا به فتنه های داخلی روی آورده است.

احمدزاده ادامه داد: پیکر شهیدان هوشنگ و امید خوب بعد از ظهر امروز هم در گچساران و باشت و فردا در بهبهان تشییع و عصر دوشنبه در لیکک تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهدا زنده اند و بر ما ناظر و گواه اند و این روزها بوی شهادت در استان ما پیچیده است

وی تاکید کرد: شهید خوب پنج یادگار شامل ۲ دختر و سه پسر داشته که امید دانشجوی رشته عمران دانشگاه علمی کاربردی و هنرمند هم استانی در حادثه ترور به همراه پدر به فیض شهادت نائل می شود.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار صدای جنوب  در مراسم استقبال از پیکر این شهدا اقشار مختلف مردم، دانش آموزان دانشجویان و خانواده شهیدان خوب، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان استانداری، فرماندار و جمعی از مقامات نظامی و اداری حضور دارند.

صبح روز گذشته آیین تشییع پیکرهای پاک ۱۱ شهید عملیات تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) از ساعت ۹ صبح از میدان امام حسین (ع) شیراز به سمت حرم مطهر شاهچراغ با حضور مردم عزادار این شهر تشییع شد.

پس از برگزاری آیین تشییع در شیراز ، این شهدا با رضایت همه خانواده‌های آنها به مشهد مقدس منتقل شدند تا در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) نیز توسط زائران و مجاوران حرم امام رضا (ع) از میدان بسیج به سمت بارگاه رضوی بدرقه و در حرم مطهر رضوی طواف داده شوند.

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند کودک و زن را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۳۰ نفر را مجروح کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت