پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 آبان 1401 ساعت 10:08:: شناسه خبر: 127133

تحلیل اغتشاشات اخیر از نگاه فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد

شورای اداری شهرستان کهگیلویه، ویژه جهاد تبیین قرارگاه روشنگری بصیرتی«طرح شهید هاشمی» با موضوع تحلیلی بر اغتشاشات ۱۴٠۱ باحضور سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان برگزار شد.

صدای جنوب: 

شورای اداری شهرستان کهگیلویه، ویژه جهاد تبیین قرارگاه روشنگری بصیرتی«طرح شهید هاشمی» با موضوع تحلیلی بر اغتشاشات ۱۴٠۱ باحضور سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست  با اشاره به تلاش دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق اسلام و انقلاب در اغتشاشات اخیر گفت: هدف دشمن از دروغ پراکنی در فضای مجازی ترس از شکوفایی بیشتر استقلال جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است.

سردار حمید خرمدل اظهار داشت: امریکای جنایتکار و کشورهای غربی از گذشته تاکنون تهاجم های مختلفی را علیه استقلال جمهوری اسلامی بکار بستند و در اغتشاشات اخیر با دروغ پراکنی در فضای مجازی سعی در خدشه دار کردن آرمان های انقلاب داشتند.

وی جمهوری اسلامی را یک کشور اسلامی مطابق با قوانین اسلامی دانست و بیان کرد: دشمنان با استفاده از جنگ ترکیبی و سیاه‌نمایی مسائل و مشکلات مردم در فضای مجازی به دنبال منحرف کردن جوانان هستند.

خرمدل اظهارکرد: امریکا در همه زمین ها از سال ۵۷ تاکنون با چالش های جمهوری اسلامی مواجه بوده و برای جبران این چالش ها از دروغ پراکنی رسانه ها دراغتشاشات برای ضربه زدن به بدنه نظام ولایی استفاده می کند.

وی  یکی از مهمترین مولفه های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی را جهاد تبیین، بصیرت و دشمن‌ شناسی دانست و تصریح کرد:  دشمنی امریکا علیه نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد طی این سالها گسترس یافته است.

خرمدل اعمال ایجاد جنگ براندازی سازی نرم، شبکه سازی و آموزش های ترکیبی،  جغرافیایی محور کردن اغتشاشات و تلاش برای تجزبه طلبی، حمایت از گروه های معاند و ساماندهی و یکپارچه سازی آنها را از مهترین برنامه های دشمن رد اغتشاشات اخیر اعلام کرد.

وی بر ترویج، تقویت و نهادینه سازی گفتمان انقلاب و اندیشه های امام و رهبر معظم انقلاب از سوی نهادهای فرهنگی و متولی بخصوص آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: حافظ و پاسدار این انقلاب و نظام خون پاک شهیدان و گفتمان های امام و رهبری است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت