پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آبان 1401 ساعت 19:08:: شناسه خبر: 127254

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی:

مردم در همه صحنه‌ها پشت انقلاب هستند /ما باید قدردان مردم بصیر و ولایت مدار باشیم/ بابت کم کاری‌ها از آنها عذرخواهیم کنیم/نسخه کارشناسی برای عبور از چالش‌ها تهیه شود

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا مردم حق دارند مطالبات خود را مطرح کنند اما اجازه نمی‌دهند که دشمنان با سوء استفاده خواسته‌های آنها را به انحراف بکشانند.

صدای جنوب:

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا مردم حق دارند مطالبات خود را مطرح کنند اما اجازه نمی‌دهند که دشمنان با سوء استفاده خواسته‌های آنها را به انحراف بکشانند.

 سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک ۱۳ آبان  بیان کرد: شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ خصوصا شهیدان حاج هوشنگ خوب وفرزند عزیزش امید خوب را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور و مردم نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصا مردم شهرستان بهمئی تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای مجروحین این حادثه تروریستی آرزوی سلامتی دارم .

حضور حماسه‌ای مردم در مراسم تشییع وداع با پیکر پاک این شهدا حاکی از انس و الفت مردم با نظام است. مردم در همه صحنه‌ها پشت انقلاب بودند و ما باید قدردان مردم بصیر و ولایت مدار بوده و بابت کم کاری‌ها از آنها عذرخواهیم کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: دولت و مجلس باید در خدمت مردم باشند. مردم در همه صحنه‌ها در دفاع از انقلاب پیشتاز بوده و نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کردند.

حجت الاسلام موحد تصریح کرد:دشمن‌های نظام و انقلاب بدانند علی رغم کمبودهایی که وجود دارد مردم نجیب اجازه نمی‌دهند که بیگانگان و ایادی استکبار امنیت جامعه را خدشه دار کند.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم تا روسای قوای سه گانه از ظرفیت جامعه نخبگانی حوزه و دانشگاه برای مطالعه جامعه شناختی حوادث اخیر استفاده کرده تا نسخه کارشناسی برای عبور از چالش‌ها تهیه شود.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:مردم حق دارند تا مطالبات خود را مطرح کنند اما اجازه نمی‌دهند که با سوءاستفاده دشمنان مطالبات آنها را به انحراف بکشاند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان افزود:قطعا با عاملان و آمران حادثه تروریستی اخیر برخورد قاطعی از سوی قوه قضائیه و سربازان گمنام صورت خواهد گرفت و به جزای کار خود می‌رسند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت