پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 آبان 1401 ساعت 15:08:: شناسه خبر: 127597

مراسم تشییع آیت الله «سیدعلی اصغرحسینی» در دهدشت برگزار شد

مراسم تشییع ‌وخاکسپاری پیکر آیت‌الله سید علی اصغر حسینی، امام جمعه سابق شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اقشار مختلف مردم، چهره‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در شهردهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

مراسم تشییع ‌وخاکسپاری پیکر آیت‌الله سید علی اصغر حسینی، امام جمعه سابق شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اقشار مختلف مردم، چهره‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در شهردهدشت برگزار شد.

نماز آیت‌الله حسینی توسط آیت‌الله سید سید شرف الدین ملک حسینی، عضو خبرگان رهبری و نمانیده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر دهدشت اقامه شد  و در ادامه پیکر او در کنار امامزاده آقامیر تدفین و خکسپاری شد.

آیت‌الله ملک‌حسینی، حضور باشکوه مردم در مراسمات عالمان بزرگ را استقبال از فضیلت‌های چون علم و جهاد و تقوای آن‌ها عنوان و اظهار کرد: امروز همه باید این وعده را بدهیم که راه و مسیر این افراد بزرگ را ادامه دهیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رخداد‌های اخیر در کشور باعث شده عده‌ای بین جوانان و عالمان انقطاع ایجاد کنند که ما باید این انقطاع را پایان دهیم.

وی از آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی به عنوان یک مرد بزرگ یاد و با بیان این که فوت وی مصیبت جبران‌ناپذیر است گفت: اون نقش خود را در طول حیاتش ایفا کرد، یکی از بی‌نظیرترین معلم‌های حوزه علمیه بود، او رفت اما جامعه به فضلیت‌هایش نیاز دارد.

آیت‌الله ملک‌حسینی در باب امام جمعه سابق یاسوج افزود: از بس شرح و صدر داشت قدرش ناشناخته و گنجینه در ویرانه بود.

وی بیان کرد: شناخت او به مثابه یک معلم بسیار زیبا بود و به عالمان توصیه می‌کنم باید به استقبال فضلیت‌های این شخصیت بزرگ برویم.

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان این که جامعه به مقاومت ما مقابل دشمن نیاز دارد گفت: باید فرزندان خود را برای روزهای سخت تربیت کنیم و این وظیفه معلمان است که آن‌ها را آموزش دهند.

آیت الله سید علی اصغر حسینی، امام جمعه سابق یاسوج عصر روز شنبه در سن ۸۳ سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان ام آر آی شیراز دار فانی را وداع گفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت