پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آذر 1401 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 128510

برگزاری مجمع عمومی بسیجیان‌ در گچساران +تصاویر

مجمع عمومی بسیجیان گچساران با حضور جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سردار پاسدار مثنوی، سرهنگ جمشید ارسلان‌جو رئیس ستاد تخصصی بسیج اقشار در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار سیدحمزه محقق‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران و حضور پر رنگ مسئولین و مردم برگزار شد.

صدای جنوب؛

 مجمع عمومی بسیجیان گچساران با حضور جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سردار پاسدار مثنوی، سرهنگ جمشید ارسلان‌جو رئیس ستاد تخصصی بسیج اقشار در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار سیدحمزه محقق‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران و حضور پر رنگ مسئولین و مردم برگزار شد.
دفاع از چهار طرح برگزیده با موضوعات اقتصاد زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی، تعلیم و تربیت و زنان و خانواده توسط نمایندگان کارگروهها در جمع داوران از برنامه های این اجلاسیه بود.


سردار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در اجلاس نخبگان و هیئت های اندیشه ورز بسیج در گچساران اظهار کرد: موضوعات عنوان شده در این اجلاس عمومی نخبگان بسیج در گچساران به تمام استان مربوط بوده و تمام موضوعات مهم و اساسی و علمی است.
وی بیان کرد: بعد از یک وقفه ۷ ساله مجامع کارگروه های بسیج که شتاب زیادی نداشت، با تاکید مقام معظم رهبری که بر فعالیت هیئت های اندیشه ورز داشتند این کارگروه ها تشکیل و مجددا شتاب گرفت.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تلاش های لازم را در این راستا انجام خواهیم داد، هیئت اندیشه ورزی ما باید در تشکل خود باعث راهبردهای انقلابی شود.
مثنوی عنوان کرد: وقتی رهبر بر اندیشه ورزی تاکید دارند نباید ما در این خصوص عادی انگاری و سهل انگاری کنیم.
وی گفت: باید به مسائل مختلف جامعه در حوزه های مختلف با تحقیق و اندیشه ورود پیدا کنیم.، ما علاقمند نیستیم در موضوعات مختلف با تعحیل و بدون اندیشه ورزی ورود کنیم.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر ما تاکید براین هییت ها داریم که باید با اندیشه مسائل و مشکلات را در دستور کار قرار دهیم.
مثنوی بیان کرد: در موضوع امنیت ما دچار مشکل هستیم و اگر اتفاقی رخ دهد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل می کنیم، اگر نرخ دلار جابه جا شود سریع افرادی دست به قلم شده و آن را به امنیتی تبدیل می کنند گاهی که به موضوع اهمیت داده به دنبال حل آن بروند.


وی افزود: رهبر فرمودند صف اعتراض را از اغتشاش جدا کنید و نیروهای امنیتی به خوبی به آن گوش داده اند.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به دلیل رشد باورهای دینی و اعتقادی و منظومه فکری از این فضای بحران زده اغتشاش ها دوری کردیم، اگر امروز مامور را بدون سلاح و مهمات به صحنه اغتشاش میفرستیم نشان از این است که مانند گذشته نیست، ما موضوع را تهدید نمی کنیم.
مثنوی اضافه کرد: در سطوح عوام جامعه این باور و تفکر نیز ایجاد شده است،اگر موضوع را بدون اینکه بعد امنیتی به آن دهیم دنبال نکنیم خودش تبدیل به مشکل در دل معضل و معضل تبدیل به تهدید و تهدید مبتلا به جنگ خواهد شد.
وی گفت: رهبر فرمودند در جنگ نرم تهاجم فرهنگی از سوی دشمن را جدی بگیرید، در این حوزه کمتر از سوی برخی افراد این موضوع مورد توجه قرار گرفت، عده ای از عمد موضوع را سیاسی کرده و حرف رهبر را از عمد نفهمیدند و گفتند ربطی به تهاجم فرهنگی ندارد.
مثنوی بیان کرد: امروز دشمن ما در سطوح بین اللملی و اتاق فکرش در مقابل هیئت های اندیشه ورز ما به این باور رسیده که برآورد ما نسبت به انقلاب اسلامی خطاست.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران اقرار کردند که ما اشتباه فکر می کردیم که ایران‌مانند لیبی و سوریه است که با یک جنگ نیابتی او را از پا در خواهیم آورد ولی اشتباه کردیم.
مثنوی عنوان کرد: حرف دشمنان امروز مبتنی از مهار انقلاب اسلامی بوده و روز به روز قدرت دشمن رو به ضعف است علیرغم اینکه دشمن از ظرفیت بزرگی در دنیا برخوردار است و به دنبال بازی با ذهن ما می باشد که در مقطعی تا حدودی موفق شد ولی باز در این خصوص شکست خورد.
وی گفت: امروز ما هوشمندانه تر از گذشته برخورد میکنیم و برخی از موضوعات را مانند گذشته سیاسی نکردیم ، دشمنان گفتند ما به این نتیجه رسیدیم ، جمهوری اسلامی ایران در کنترل بحران هوشمندانه عمل می کند، رفتار امروز نظام با اغتتشاش نشان می دهد که برخورد با مسائل و مشکلات مردم و حتی اغتشاش ها هوشمندانه بوده و برای حل این مشکلات، هوشمندانه برخورد می کند.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز دشمن در بیانش اقرار می کند که با وجود هوادارانش که دشمنی آنها به ایران اسلامی ثابت شده هزینه خود را برای اقدامات علیه ایران گول خورده و کلاه بر سرشان رفته است.
مثنوی اظهار کرد: سطح گفتمان بسیجی در شهرستان بالاست و در مجامع آینده باید شاهد پویایی بیشتر آنها باشیم، مجمع حداقل در فرایندی که داوران اشاره کردند باید بعد از مسئله یابی با تحقیق به دنبال حل آن برویم.
وی افزود: کسانی که می توانند در حل مسائل به هیئت اندیشه ورزان بسیج کمک کنند باید از ایده های آنها استفاده کرد، کار مجمع یک کار فرایندی است،
مثنوی ادامه داد: اگر بر روی ۵ مسئله تمرکز کرده و آنها را در یک شهرستان برطرف کنیم بخشی از باورهای از دست رفته و باورهایی که سست شده باز می گردد.

همچنین در این اجلاسیه از چهار کارگروه برتر مجمع بسیج شهرستان و رئیس سه دوره مجمع بسیج شهرستان تجلیل شد.

خبرنگار/سمانه محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت