پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آذر 1401 ساعت 10:09:: شناسه خبر: 128712

بنیاد علوی محرومان را خانه دار می کند

با انعقاد تفاهم نامه بین بنیاد علوی، بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی ۴۳۱ واحد مسکونی برای محرومان کهگیلویه و بویراحمد ساخته می شود.

به گزارش  صدای جنوب ، دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان لنده گفت: از این تعداد ۲۴۵ باب مسکن سهم مشارکتی با بنیاد مسکن، ۷۰ واحد سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان و ۱۲ واحد سهم بهزیستی برای معلول در حال ساخت است.
علی نیکبخت با اشاره به پیشرفت ۵۵ درصدی واحد‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن در این شهرستان، گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات از سوی بنیاد مسکن، بنیاد علوی نیز ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت می کند که از این میزان ۵۰ میلیون تومان نقد پرداخت و ۲ تن میلگرد و ۲۰۰ کیسه سیمان خریداری کرده است.
وی سهم مشارکتی بنیاد علوی در ساخت واحد‌های مسکن مددجویان بهزیستی در حوزه شهری را ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: در حوزه روستایی ۱۵۰ میلیون تومان هم به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.
نیکبخت اضافه کرد: از تعداد ۴۳۱ واحد۱۵۰ فقر تعمیر و مرمت با اعتبار ۹ میلیارد تومان و ۲۸۱ واحد ساخت مسکن در حال پیشرفت قابل قبولی است.
نیکبخت گفت: تا ۸ ماه آینده این واحد‌ها به بهره برداری برسد.
همچنین فرماندار لنده در بازدید از مراحل ساخت و تعمیر مسکن محرومان گفت: سر پناه یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیاز‌های این شهرستان است که زمانبندی و ارائه خدمات برای مردم باید سریع‌تر انجام شود.
جلال دانش در خصوص وضعیت مشارکتی بنیاد علوی و بنیاد مسکن که ۲۴۱ واحد مسکونی انعقاد قرارداد دارند گفت: نیاز است با مساعدت مدیریت جهادی مدیر کل بنیاد مسکن و پرداخت به موقع تسهیلات این منازل به موقع تحویل شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت