پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 آذر 1401 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 128879

۱۱۰ میلیارد تومان از محل متمم سفر ریاست جمهور به توسعه راه‌های چرام اختصاص یافت

به گزارش صدای جنوب به نقل ازایرنا،معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکصد و ۱۰ میلیارد تومان از محل متمم سفر ریاست جمهوری برای توسعه راه‌های ارتباطی در شهرستان چرام تخصیص داده شد. کیامرث حاجی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان یکصد میلیارد تومان به محور چرام، باغچه […]

به گزارش صدای جنوب به نقل ازایرنا،معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکصد و ۱۰ میلیارد تومان از محل متمم سفر ریاست جمهوری برای توسعه راه‌های ارتباطی در شهرستان چرام تخصیص داده شد.

کیامرث حاجی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان یکصد میلیارد تومان به محور چرام، باغچه سادات، سپیدار یاسوج تخصیص داده شد.

وی بیان کرد: این جاده به عنوان یک طرح پدافندی می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل جایگزین مناسبی برای تردد مسیر دهدشت- اصفهان نیز باشد.

حاجی زاده تصریح کرد: این طرح نیز برای برون رفت از محرومیت و توسعه راه های ارتباطی بخش سرفاریاب در شهرستان چرام و اتصال آن به جاده ملی پاتاوه – دهدشت اجرا شده است.

وی اضافه کرد: اتصال بخش سرفاریاب شهرستان چرام از طریق منطقه دمه – منتنگان به جاده ملی پاتاوه به طول ۲۰ کیلومتر صورت می گیرد که تاکنون ۶ کیلومتر از این مسیر اجرا شد.

حاجی زاده افزایش سطح ایمنی راه، توسعه محورهای مواصلاتی و ارتقا رفاه حال اهالی منطقه را از مزایای مهم این طرح در دولت سیزدهم دانست و گفت: با بهره برداری از این طرح ۵۰ روستا در منطقه لوداب، چیتاب و بخش سرفاریاب از راه ارتباطی مناسب بهره مند خواهد شد.

حاجی زاده جاده ۱۶۳ کیلومتری باغچه سادات – یاسوج را یکی از مسیر های پرتردد و پر پیچ خم استان دانست و گفت: ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای رفع نقاط حادثه خیز به راهداری استان تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: جاده ملی سرفاریاب – باغچه سادات با اتصال آن به جاده اصلی پاتاوه – دهدشت و همچنین اصفهان و مرکز کشور با توجه به وجود رودخانه ها، چشمه ها، باغات، مناظر و چشم اندازهای زیبا شاهد رونق گردشگری در این شهرستان نیز خواهیم بود.

شهرستان چرام با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان و حیرت انگیز و طبیعتی بکر به دیار شالیزارهای همیشه سبز نیز معروف است.

شهرستان چرام دارای دو بخش مرکزی و سرفاریاب با جمعیتی حدود۲۳ هزار نفر در ۲۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت