پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 آذر 1401 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 128899

استمداد مدیر مجتمع المپیک یاسوج از استاندار کهگیلویه وبویراحمد/نگذارید قطع گاز این مجتمع باعث اخراج ۸۰نفرشود

تکرار میکنم هیج استانی به هتل و تاسیسات گردشگری اش اعلام بسته شدن استخرهتل را اعلام ننموده أست،در نهایت اگر موضوع ما حل نشود ما شنبه کل مجتمع را تعطیل و هشتاد پرسنل را اخراج می کنیم تا لاقل مسئول محترمی به داد مان برسد

همین چند روز پیش بود که شرکت ملی گاز خبری را منتشر کرد مبنی بر (جلسه ای برای پیش بینی تمهید‌های لازم برای حفظ جریان پایدار گاز در بخش خانگی و تجاری برگزار شده است)

در این جلسه از برخی قطعی ها به ویژه در بخش های خصوصی و دولتی گفته شده بود و اتفاقا بر مدیریت شرایط برای تداوم گازرسانی به بخش های خانگی و البته تجاری سخن به میان آمده بود.

در این میان از قطعی در استخرها هم سخن به میان آمده اما آنطور که رسانه ها از جلسه شرکت ملی گاز خبر داده اند قرار بر قطع استخرها و گرماتابه های روباز بود.

«چگنی؛ مدیرعامل شرکت ملی گاز به مصرف بی رویه و بی رویه گاز در بخش های دولتی و غیردولتی از جمله قطعی گاز اشاره کرد و به ویژه می توان به مقداری آب اشاره کرد.

به‌طور مشخص، می‌توان به برخی مجموعه‌های تفریحی آبی از جمله استخرهای روباز آبگرم، جکوزی های نصب شده در محیط باز و باغ‌ویلاها و مراکز تجاری با اعمال ملاحظات مربوط به هرکدام اشاره کرد»

با وجود این صراحت سخنان مدیرعامل ملی شرکت گاز در خصوص قطع گاز استخر و جکوزی های روباز و از آن طرف تاکید چند باره بر استمرار گاز بخش تجاری و البته در عین حال قطع مصارف غیر ضرور بخش های دولتی و خصوصی چه نتیجه ای میتوان گرفت؟

بستن گاز استخر یک مجتمع تجاری (هتل المپیک باقری یاسوج) که استخر سر بسته دارد در کجای این مصوبه آمده است ؟

در شرایط کنونی و شکننده کشور یک اقدام نسنجیده و یا به صورتی مناسب مدیریت نشده، تبعات اجتماعی جدی می تواند داشته باشد(به گفته مدیر این مجتمع تجاری احتمال بیکار هر ۸۰ نیروی این مجموعه وجود دارد و این یعنی بحران) و این یعنی افزودن به بحران!

امیدواریم استاندار کهگیلویه و بویراحمد لااقل با تدبیری منطقی در سالی که مزین به اشتغال آفرینی است، مانع از بیکاری آنهم در استانی بشود که بخش عمده رنج های اجتماعی آن ناشی از همین نبود اشتغال پایدار است، بشود.

بخشی از سخنان آزادی ؛ مدیر مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج:

او با گلایه از عدم پاسخگویی مدیرعامل شرکت گاز به تلفنش نوشت: عطای این استان که چنین با سرمایه گذار برخورد میکند را باید به لقایش بخشید.

در هیچ هتل و مجتمع گردشگری که امکان استخر وجود دارد شاهد قطعی نبودیم و گویی این استان تافته جدا بافته است.

ما نه تنها استخرمان که سایر بخش های مجموعه مان دچار اشکال شده و این درحالی است که از بهترین برندها در مجتمع هتل المپیک باقری استفاده کرده ایم که مصرف گاز، آب و برق در حد استاندارد باشد.

با این اقدام شاید مجبور به اخراج هر ۸۰ کارگر این مجموعه شویم ، آنها میدانند و مجموعه های دولتی که امروز ما در ارائه خدماتمان تنها گذاشته اند!

پی نوشت:

کهگیلویه و بویراحمد بر روی منابع نفت و گاز کشور واقع شده، جزو استان های در مسیر کریدوری گاز ایران است و البته بخش اعظمی از آنرا هم مناطق گرمسیری تشکیل میدهند که مصرف آنچنانی گاز ندارند و البته صنعت آنچنانی هم در آن نیست و طبیعتاً نباید مشکلی در تامین سوخت همین حداقل بخش خصوصی داشته باشد!

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت