پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 دی 1401 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 129123

افزایش دو برابری میزان مصرف گاز در لنده نسبت به سال گذشته

رئیس شرکت گاز شهرستان لنده از دو برابر شدن میزان مصرف گاز و عدم رعایت الگوی مصرف و پایش بهینه مصرف سوخت در این شهرستان خبرداد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، خسرو آریتی با اشاره به آخرین وضعیت میزان مصرف سوخت گاز در شهرستان لنده گفت: یکی از مهمترین مباحثی که این روزها به خصوص در فصل زمستان لازم و ضروری است بحث رعایت الگوی مصرف سوخت است.

رئیس شرکت گاز شهرستان لنده گفت: یکی از اقدامات مهم شرکت گاز در حوزه مدیریت بحران بحث خرید یک دستگاه کانکس به ارزش ٢٠٠میلیون تومان و تجهیزکامل آن برای مواقع بحران و اضطراری است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه دسترسی به ایستگاه گاز در پشت پمپ بنزین در روزهای بارانی بسیار سخت است که نیازمند بازگشایی جدید جاده دسترسی هستیم.

آریتی تاکید کرد: متاسفانه در بحث مصرف گاز شهرستان شاهد دو برابر شدن میزان مصرف و عدم رعایت الگوی مصرف و پایش بهینه مصرف سوخت از سوی مردم و ادارات در این شهرستان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: الگوهای مصرف در خصوص مصرف گاز باید حتما رعایت شود چرا که اگر رعایت نکنیم در روزهای زمستانی شاهد قطعی گاز خواهیم بود.

آریتی گفت: گاز تمامی ادارات بعد از زمان اداری به طور کامل قطع خواهند شد و هیچ اداره ای در این طرح از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

وی تاکید کرد: افزایش میزان مصرف گاز در شهرستان در حالی است که جایگاهCNGشهرستان و استخر شنای شهرستان فعلا غیرفعال هستند.

رئیس شرکت گاز شهرستان لنده گفت: انتظار داریم همه شهروندان، ادارات و نهادهای مختلف نسبت به رعایت الگوی مصرف سوخت همکاری لازم را داشته باشند.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت