پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 دی 1401 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 129210

نماز جماعت در همه ادارات باید برگزار شود

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر تنوع در برنامه‌های فرهنگی از جمله نماز جماعت تاکید کرد .

به گزارش صدای جنوب ، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، در نشست شورای اقامه نماز گفت: شاخص‌ترین مسئله عبودیت انسان نماز است و حکومت اسلامی باید زمینه برگزاری نماز جماعت در جامعه اسلامی را فراهم کند.
آیت الله سید نصیر حسینی با بیان اینکه اگر حکومت طاغوت ادامه پیدا می‌کرد چیزی از ارزش‌های اسلامی باقی نمی‌ماند، گفت: آیین‌های مذهبی باید برجسته شود و نماز ظهر و عصر در همه ادارات برگزار شود.
وی ادامه داد: گزارشی از وضعیت ادارات و نحوه برگزاری نماز جمعه جماعت ارائه شود و اگر اداری نسبت به برگزاری نماز جماعت کوتاهی کرد تذکر لازم داده شود.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بر تنوع در برنامه‌های فرهنگی از جمله نماز جماعت تاکید کرد و گفت: در نماز جماعت احکام، اخلاق و مسائل سیاسی تحلیل شود و به جهاد تبیین نیز پرداخته شود که این نوع تنوع موجب جذابیت در کار‌های فرهنگی می‌شود.
وی با بیان اینکه نشست ائمه جماعت جماعات با مدیران در دستور کار باشد در خصوص اعتبارات فرهنگی، گفت: ۱۲ درصد بودجه جاری دستگاه‌ها مربوط به بخش فرهنگی است، یعنی ۱۰ درصد صرف زیرساخت‌ها می شود دو درصد مربوط به محتواست که در زمینه محتوا و نرم افزار‌های ویژه نماز اقداماتی انجام شود.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: عده‌ای نمک انقلاب را خوردند و نمکدان شکستند، از انقلاب ارتزاق کردند، اما صدایشان برای آمریکا، استکبار، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان بود.
وی به نشست هفته گذشته جمعی از مقامات سابق آمریکا و اعضای منافقین اشاره و عنوان کرد: در این نشست فرد جنایتکار، خبیث، ملعون و کسی که هیچ اعتقادی به اسلام ندارد و جنایت های زیادهی انجام داده است را به عنوان رئیس جمهور ایران معرفی کردند البته تاریخ مصرف این افراد تمام شد.
وی عنوان کرد: آمریکا و انگلیس قبل از انقلاب به غیر از جنایت و خیانت و بدبختی چیز دیگری برای مردم ایرام به ارمغان نیاوردند آن‌ها در افغانستان، ویتنام و عراق هم جز بدبختی کار دیگری برای مردم نکردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت