پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 دی 1401 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 129249

کشف ۲۰۰ تن جو احتکار شده به ارزش ۲۶ میلیارد ریال در شهرستان کهگیلویه

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۰۰ تن جو احتکار شده به ارزش ۲۶ میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان کهگیلویه خبرداد.

صدای جنوب:

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۰۰ تن جو احتکار شده به ارزش ۲۶ میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان کهگیلویه خبرداد.

به گزارش صدای جنوب،سرهنگ حمیدرضا اکبری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پدیده شوم احتکار و مبارزه با فعالیت های مجرمانه ناامن‌کنندگان اقتصاد کشور و در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو و احتکار مقادیر زیادی جو در انباری در شهرستان کهگیلویه موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ آن فرماندهی قرار گرفت. وی افزود ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده یک انبار بزرگ را با هماهنگی قضایی، دادستان شهرستان دهدشت و روسای ادارات  جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات حکومتی شناسایی و در بازرسی از آن ۲۰۰ کشف و ضبط گردید.

 اکبری تصریح کرد کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده را ۲۶ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند. جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویر احمد در پایان با اشاره به اینکه با دستور مرجع قضایی انبار پلمپ شد، خاطرنشان کرد در این راستا متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت