پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 دی 1401 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 129296

بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهر دهدشت بزودی اجرایی می شود

شهردار شهر دهدشت گفت: بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهر هدفگذاری و تخفیفات ۵۰ درصدی عوارض بزودی اطلاع رسانی و اجرایی می شود.

خبرنگار؛محسن زارعی

شهردار شهر دهدشت گفت: بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهر هدفگذاری و تخفیفات ۵۰ درصدی عوارض بزودی اطلاع رسانی و اجرایی می شود.

 

علیرضا نکویی زاده در گفتگو با خبرنگار صدای جنوب افزود: کاهش آسیب و خسارت ناشی از بلایای طبیعی همچون زلزله از اهداف نوسازی واحدهای مسکونی است.

 

وی با اشاره به نشست با تیم بازآفرینی ایران، تصریح کرد: برگزاری این برنامه را به فال نیک می‌گیرم، چون وضعیت موارد زیادی از جمله بازارچه دهدشت، ساختمان پارک مرکزی و همچنین بافت فرسوده شهر برایم رفع ابهام شد.

 

نکویی زاده از ارائه بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: تسهیلات کم سود و تخفیفات ۵۰ درصدی عوارض شهرداری از جمله این مشوق‌ها هستند که بزودی اطلاع رسانی می‌شود.

 

شهردار دهدشت با بیان اینکه ترویج فرهنگ نوسازی و مقاوم‌سازی ساخت و ساز شهری مهم است، تصریح کرد: رفع موانع و کمک به نوسازی در راستای اهداف و اولویت‌های شهرداری است.

 

وی افزود: با انجام نوسازی، کیفیت زندگی شهروندان افزایش یافته و شعار شهر خوب و شهروند خوب محقق خواهد شد.

 

نکویی زاده برگزاری نشست بازآفرینی را کمک خوبی به شهرداری عنوان و ابراز امیدواری کرد: در صورت تسریع در روند بهسازی و نوسازی، بافت فرسوده شهر ایمن می‌شود تا در بلایای طبیعی دچار مشکل نشود.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت