پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1401 ساعت 10:10:: شناسه خبر: 129339

پیام تسلیت مدیر مجتمع المپیک باقری یاسوج به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

مدیر مجتمع ورزشی تفریحی المپیک باقری یاسوج در پیامی ایام فاطمیه و سوگواری شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) را تسلیت گفت.

 به گزارش صدای جنوب در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

حضرت فاطمه (س) بانوئی فداکار بودند که با شجاعت هر چه تمام در دفاع از حریم ولایت در مقابل دشمنان ولایت و امامت تا پای جان ایستاده و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند، پیروی و اطاعت از ولی خدا درس مهمی است که آن حضرت، به جهانیان دادند تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد چرا که هر کس به ولایت فقیه اقتدا کند، بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است.
و فاطمیه روزهای حزنی است که هر ساله در مصیبت بانوی دو عالم، در کام و جان تاریخ غم و تلخی فراق ریخته می شود تا یادآور شود با استقامت و پایداری مسئولیت خطیر دفاع از حقانیت، ولایت و همه ارزشهای متعالی اسلام را باید تا پای جان بر دوش کشید.
اینجانب سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را محضر حضرت بقیه الله الاعظم(روحی و ارواحنا له فداه)،ملت شریف ایران اسلامی و استان کهگیلویه  و بویراحمد   تسلیت عرض نموده، توفیق همگان را در راستای آرمانهای بلند حضرت امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می نماییم.
توکل ازادی 
مدیر مجتمع المپیک باقری یاسوج 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت