پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 دی 1401 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 129464

مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی در دهدشت برگزار شد

مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی در دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی در شهردهدشت باحضور مردم و مسئولان کهگیلویه در مسجد صاحب الزمان(عج)این شهر برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه در ابتدای این مراسم اظهارداشت: تشخیص حق و باطل در فتنه کار آسانی نیست و این موضوع به صراحت در کلام ائمه از جمله امام علی(ع) آمده است از همین رو آن امام می فرماید: فتنه مانند گردبادی است که در ان تشخیص حق وباطل سنگین است.
سیدعبدالعزیز موسوی افزود: درسال ۸۸ معاندین مخالفین و سلطنت طلبان باهمراهی برخی افراد ساده لوح و فریب خورده با تمام توان باحمایت امریکای جنایتکار شروع به فتنه کردند که شاید میان مردم جدایی ایجاد کنند و کشور را۷ماه دچار اشوب کردند و تمام ظرفیت های نظام معطل این فتنه شد.

موسوی گفت: ملت بابصیرت ایران وقتی دید دشمن ساختارهای نظام رازیرپاگذاشته با رهنمودهای مقام معظم رهبری درروز تاریخی ۹دی ۸۸بساط فتنه را جمع کرد و حماسه ۹دی رارقم زد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد:متاسفانه  الان عده ای می گویند  که نیازی به برگزاری بزرگداشت ۹دی  نیست ونباید  اختلافات را زنده نماییم.

وی گفت: دشمن درفتنه۸۸ قصدبراندازی نظام راداشت و خداوند حجت را  تمام کرد و مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را پشتیبانی نمود.
سیدعبدالعزیز موسوی اظهارکرد:فتنه جز باروشنگری وبصیرت خاموش نمیشود و نمیتوان فتنه گرراشناخت.

فرماندار کهگیلویه گفت:برای همیشه این روز به یادگار خواهد ماند و باشکوه تر ازقبل برگزارخواهد شد.موسوی خاطرنشان کرد: بارهنمودهای رهبرمعظم انقلاب وبصیرت مردم فتنه هارادرنطقه خفه می کنیم واین نظام شهدایی رابه امام عصر(عج) تقدیم می نماییم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت