پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 دی 1401 ساعت 18:10:: شناسه خبر: 129862

معاون رئیس جمهور: نخبگان کهگیلویه و بویراحمد افق اندیشه ای بلندی دارند

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست با نخبگان ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد گفت: صحبت هایی که برخی از دانشجویان اشاره کردند نشان از سطح اندیشه و افق فکری بلند نخبگان فکری استان دارد.

به گزارش صدای جنوب  سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی عصر پنجشنبه در جمع نخبگان ایثارگر کهگیلویه وبویراحمد، افزود؛ این خطه از کشور سرزمین نخبه پروری است که هم برای استان و هم برای گره‌گشایی مشکلات کشور مفید است.

 

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: به دلیل تشکل نشست بانخبگان استان ها، اشاره کرد و گفت: آشنا شدن با فضای فکری ایثارگری استان، همچنین آشنایی با نخبگان ایثارگر و نوع نگاه آنها به زندگی، مسایل مختلف کشور و سیاست های بنیاد شهید ،از دلایل جلسه با این عزیزان است.

قاضی زاده هاشمی به نقد انتظارات یکجانبه از حمایت های بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: شوربختانه این نوع نگاه نسبت به همه سازمان ها وجود دارد که باید اصلاح شود.

او به نقد بروکراسی اداری کشور اشاره کرد و گفت انقلاب کردیم که این نوع رویه را تغییر دهیم.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد بجای اینکه دولت پیشران برنامه ها باشد، مردم باید این نقش را ایفا کنند و دولت ها باید تسهیل گر و حمایت گر باشند .

وی تاکید کرد: جامعه ایثارگری گرفتاری هایی دارد که بنیاد شهید و دیگر دستگاه های دولتی از پاسخ به همه آنها ناتوان هستند و اینجاست که باید نخبگان با حضور موثر و خلاقیت های لازم، نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه که وارد یاسوج شد که شرکت در شورای اداری بنیاد، دیدار با نماینده ولی فقیه استان “بازدید از مجتمع توانبخشی و ورزشی ایثار”، “حضور در جمع نخبگان و سرآمدان و منتخبین شاهد و ایثار گرد” و “شرکت در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت” از جمله برنامه‌های سفر قاضی زاده هاشمی به استان بود.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و بیش از ۱۰ هزار جانباز تقدیم کرده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت