پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1401 ساعت 00:10:: شناسه خبر: 129937

کارگاه آموزشی فوریت های مامایی با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات اورژانسی پیش بیمارستانی در زمینه زنان و مامایی برگزارشد

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان چرام، جعفری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: کارگاه آموزشی فوریت های مامایی با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات اورژانسی پیش بیمارستانی در زمینه زنان و مامایی در محل سالن شبکه بهداشت و درمان چرام با حضور کلیه ماماهای شهرستان برگزارشد. […]

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان چرام، جعفری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: کارگاه آموزشی فوریت های مامایی با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات اورژانسی پیش بیمارستانی در زمینه زنان و مامایی در محل سالن شبکه بهداشت و درمان چرام با حضور کلیه ماماهای شهرستان برگزارشد.
در این کارگاه حیدر پور، پزشک مرکز خدمات جامع سلامت القچین در راستای اجرای دستورالعمل های وزارت بهداشت و درمان مبنی بر آموزش مستمر و مداوم گروه های مامایی، کلاس‌های آموزشی فوریت های مامایی و NST برای اجرای درست پروتکل های مصوبه با حضور کارشناسان مامایی توضیحاتی ارایه دادند.
حیدر پور مدرس این دوره در خصوص خونریزی در دوران بارداری، اختلالات فشار خون در بارداری (پره اکلامپسی و اکلامپسی)، ترومبوآمبولی، بیماریهای قلبی در بارداری و زایمان، تب و عفونت های پس از زایمان و مراقبت های مراحل اول، دوم، سوم، چهارم زایمان و پس از زایمان مطالبی را بیان نمودند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت