پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 دی 1401 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 130014

سیدعلی معتمدی پور:

احقاق حق مصرف کننده و تولید کننده در بازار از مهمترین برنامه‌های سازمان جهادکشاورزی است

سید علی معتمدی پور گفت: در پی مسئولیتی که برای تنظیم بازار کالاهای اساسی به عهده جهاد کشاورزی است، باید طوری برنامه ریزی کنیم که قیمتها را به نقطه ای برسانیم که تولیدکننده و مصرف کننده هیچ کدام ضرری متحمل نشوند.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر سید علی معتمدی پور رئیس این سازمان در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز دنا گفت: در پی مسئولیتی که برای تنظیم بازار کالاهای اساسی به عهده جهاد کشاورزی است، باید طوری برنامه ریزی کنیم که قیمتها را به نقطه ای برسانیم که تولیدکننده و مصرف کننده هیچ کدام ضرری متحمل نشوند.

وی افزود: با توجه به اینکه اخیرا گوشت قرمز افزایش قیمت داشته، تاکنون ۳۰ تن از این محصول با قیمت ۱۵۰ هزار تومان از طریق کاسبان امین در بازار توزیع شده که تا رسیدن به تعادل قیمتی این توزیع ادامه خواهد داشت.

رئیس امنیت غذایی استان با اشاره به توزیع ۳۰۰ تن برنج در بازار گفت: در مورد برنج کمبودی در سطح استان نداریم و در صورت نیاز دوباره توزیع انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل حمایت از تولیدکننده و همچنین وجود مرغ کافی در بازار فعلا توزیع مرغ منجمد را در دستور کار خود نداریم و امیدواریم با برنامه ریزی خرید از مرغداران بتوانیم قدمی در حل مشکلات تولیدکنندگان برداریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت