پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 دی 1401 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 130096

مسدود شدن را‌ههای روستایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش  صدای جنوب  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان گفت: بر اثر بارش برف سنگین که از عصر دیروز در مناطق سرسیری استان آغاز و تا بامداد امروز ادامه داشت همه راه‌های اصلی و فرعی در این مناطق باز اما تردد در این مسیر‌ها به دلیل لغزندگی جاده ها به […]

به گزارش  صدای جنوب  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان گفت: بر اثر بارش برف سنگین که از عصر دیروز در مناطق سرسیری استان آغاز و تا بامداد امروز ادامه داشت همه راه‌های اصلی و فرعی در این مناطق باز اما تردد در این مسیر‌ها به دلیل لغزندگی جاده ها به کندی در حال انجام است.
عابد محمدی افزود: در این بارش ها همه راه‌های روستایی در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و همچنین منطقه سردسیری سادات امامزاده علی (ع) از توابع بخش سرفاریاب در شهرستان چرام قطع شد.
محمدی با اشاره به اینکه از بعد از ظهر امروز کاربازگشایی جاده‌های روستایی در مناطق سردسیری استان آغاز می‌شود اضافه کرد: با استقرار ماشین آلات در مسیر‌های مسدود شده روستاها کار بازگشایی شروع و پیش بینی می‌شود تا پس فردا همه جاده‌های روستایی بازگشایی شود.
 وی با اشاره به اینکه ۲۸ گروه امدادی کار بازگشایی جاده های فرعی و اصلی را برعهده دارند و به مسافران و کاربران جاده ای خدمات رسانی می‌کنند، ادامه داد: در صورت نیاز این گروه‌های امدادی و خدمات رسان به ۳۲ گروه افزایش می‌یابد.
مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بیشترین عامل کندی تردد در مسیری‌های اصلی و فرعی و همچنین مسدود شدن مقطعی این مسیر‌ها را  استفاده نکردن رانندگان از رنجیر چرخ بیان کرد و گفت: به رانندگان توصیه می‌شود در مواقع برفی و بارانی از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت به مسافرت ضمن تهیه آذوقه و لباس گرم حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت