پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 دی 1401 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 130168

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده به منطقه لوداب رفت/ رفع مشکلات مردم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از بخش لوداب و روستاهای تابعه بازدید کرد و گفت: مشکل آب و برق مردم این بخش رفع شده است.

سید علی احمدزاده پس از بارش برف در مناطق سردسیری بویراحمد و مسدود شدن برخی راه‌های روستاها به منظور بررسی مشکلات و روند خدمات‌رسانی ، اجرایی و عملیاتی دستورات و مصوبات مربوط به جلسات ستاد بحران استان ، به صورت سرزده به بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد و روستاهای تابعه سفر کرد.

استاندار در ادامه با اشاره به اعزام نیروهای خدمات‌رسان به مناطق و روستاهای مختلف گفت: خدمات‌رسانی به مردم در دورترین نقاط استان باید انجام شود و مبادا خدای ناکرده به دلیل غفلت یا عدم نظارت و مدیریت روستایی ، خانواده ای ، زنی و بچه ای در شرایط معمولی و یا بیماری ، از خدمات محروم شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بارش‌های اخیر آب، برق و راه روستاها دچار مشکلاتی شده بود، گفت: در پی جلسات قبلی بحران ، نشست اضطراری ستاد بحران شب گذشته برگزار شد و از دستگاه‌ها خواستیم همه امکانات و ملزومات لازم را برای رفع مشکلات بسیج و اگر نیاز باشد از استان های معین کمک بگیرید.
وی در ادامه این بازدید گفت: دستورات لازم صادر و از همان لحظه نیز مصوبات و دستورات و روند خدمات و فعالیتها آغاز گردید.

احمدزاده عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان به صورت جهادی پای کار بوده و هستند و همه تلاش خود را انجام دادند تا گرفتاری‌های مردم حل شود.

استاندار ضمن قدردانی و تشکر از اقدامات و خدمات ستاد بحران، ادارات خدمات‌رسان و شهرداری‌ها گفت: مردم در بارش اخیر همکاری خوبی داشتند و صبر و حوصله آنها قابل تقدیر است.

احمدزاده با بیان اینکه علی‌رغم سردی هوا اکیپ‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان طی دو شبانه روز گذشته و بی وقفه در حال خدمت هستند، گفت: مشکل برق و آب لوداب و روستاهای تابعه رفع شده است ، در حوزه های مربوط به شرکت گاز و نفت خوشبختانه با مدیریت مناسب مشکلی نداریم و در مناطقی که گازرسانی انجام نگرفته شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، نفت سفید توزیع کرده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
گفتنی است در این سفر فرماندار شهرستان بویراحمد ، برخی از مدیران ستادی استانداری و مدیران کل و اعضای ستاد بحران استان حضور داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت