پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 بهمن 1395 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 13029

۳۰ طرح در شهرستان لنده افتتاح و یا کلنگ زنی شد

غرس ۳۸ نهال به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بلوار ورودی شهر لنده از جمله برنامه‌های سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان اجرایی استان به شهرستان لنده بوده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 ۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر ۴۳ میلیارد ریال امروز یکشنبه و در ششمین روز از دهه فجر با حضور استاندار و جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان لنده افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش صدای جنوب، سید موسی خادمی در آیین افتتاح و کلنگ زنی ۹ طرح شهرستان لنده به نمایندگی از ۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی اظهار داشت: ۲۵ باب مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار پنج میلیارد ریال، توسعه شبکه آب شهری لنده با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، تأمین آب منطقه آبرزگه با اعتبار ۲ میلیارد ریال و نصب تلویزیون دیجیتال شهری و راه اندازی مسکن سلامت روستای قیام با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از مهمترین طرح‌های افتتاحی این شهرستان بود.
وی افزود که دبستان ۶ کلاسه شهرک سرآسیاب با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، جدول گذاری روستایی با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال و ساختمان پایگاه سلامت شهری با اعتبار سه میلیارد ریال از جمله طرح‌های کلنگ زنی شهرستان لنده بوده است.
خادمی بیان کرد: ۱۷۰ طرح اقتصادی خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال نیز از طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان لنده بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای شهر لنده و ادای احترام به مقام شهیدان عنوان کرد که مسئولان اجرایی استان بیش از پیش پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشند.
خادمی ابراز داشت: امنیت و آرامش کنونی حاکم در کشور نتیجه خون شهدا، مجاهدت رزمندگان و استقامت خانواده‌های آنان است.
وی گفت: یکی از رسالت‌های مهم مسئولان اجرایی آن است که راه، فکر و اندیشه شهدا را در راستای خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب به کار گیرند.
غرس ۳۸ نهال به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بلوار ورودی شهر لنده از جمله برنامه‌های سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان اجرایی استان به شهرستان لنده بوده است.
ملاقات مردمی در مسجد جامع شهر لنده و بازدید از منطقه گردشگری موگرمون شهرستان لنده از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت