پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 دی 1401 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 130548

ثبت رکورد جدید در تاریخ شرکت کارخانجات آرد ،نشاسته و گلوکز و گلوتن یاسوج پس از ۳۰ سال/بالاخره شرکت دنا سود ده شد

به گزارش صدای جنوب به نقل ازروابط عمومی شرکت دنا یاسوج،مدیریت شرکت با اعلام اینکه، ما نه تنها موفق شدیم اهداف بودجه مصوب را برآورده سازیم، بلکه توانستیم بیش از ۳ برابر سود پیش بینی شده را محقق کنیم. بر اساس صورتهای مالی، شرکت پیشگامان در ۶ ماهه دوم سال بیش از ۴ میلیارد تومان […]

به گزارش صدای جنوب به نقل ازروابط عمومی شرکت دنا یاسوج،مدیریت شرکت با اعلام اینکه، ما نه تنها موفق شدیم اهداف بودجه مصوب را برآورده سازیم، بلکه توانستیم بیش از ۳ برابر سود پیش بینی شده را محقق کنیم. بر اساس صورتهای مالی، شرکت پیشگامان در ۶ ماهه دوم سال بیش از ۴ میلیارد تومان سود خالص داشته است.
افزایش درآمد با توجه به افزایش بهای تمام شده کالا و ثابت ماندن قیمت فروش آرد در ۵سال اخیر یکی دیگر از شاخصه هایی است که شرکت پیشگامان توانسته با مدیریت هزینه ها و ثابت بودن قیمت فروش محصولات تولیدی در شرایط سخت اقتصادی،و باتوجه به اینکه شرکت در ۶ماهه اول سال مالی زیان ده بوده،در ۶ماهه دوم به سود بالای ۴ میلیارد تومانی برساند.
لازم به ذکر است که در شرکت‌های همگروه سازمان اقتصادی کوثر،همزمان با بالا رفتن بهای تمام شده کالا ،قیمت فروش کالا (درآمدهای عملیاتی) نیز افزایش می یابد،اما شرکت پیشگامان ،فقط با مدیریت وبهره وری بالا و مدیریت هزینه های جاری و اداری و راه اندازی سامانه صنف و صنعت و همچنین افزایش آسیابانی به این مهم دست یافته است.

روابط عمومی شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت