پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 بهمن 1401 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 130831

جشنواره ملی برفی دنا با معرفی برترین ها خاتمه یافت

پنجمین جشنواره ملی برفی دنا که روز گذشته در محل پیست اسکی کاکان یاسوج آغاز شده بود عصر امروز (جمعه ) با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

رییس هیات اسکی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه اختتامیه این جشنواره گفت:در این جشنواره ۲ روزه، از برترین های مسابقات اسکی رشته آلپاین و اسنو برد، تقدیر و با اهدای جوایز از آنها، تجلیل شد.
ناصر زرافشان افزود: در مسابقات اسکی آلپاین، آقایان زیر ۱۲ سال، احسان بختیار زاده، عرشیا برزین،به ترتیب نفر اول و دوم انتخاب شدند و حسین و حسین زرافشان مشترکا، نفرات سوم انتخاب شدند.
زرافشان اضافه کرد: در مسابقات اسکی آلپاین آقایان بزرگسال، آقایان آرش بشارتی، آرمین بشارتی و آبتین بالش زر، به ترتیب نفر اول تا سوم، انتخاب شدند.
وی به منتخبین مسابقات اسکی آلپاین بانوان، اشاره کرد و گفت: خانم ها: دیانا برزین، آریسا برزین و یسیرا کیانی، به ترتیب نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.
زرافشان به نتایج رشته اسنوبرد اشاره کرد و گفت: آقایان؛ عزیزالله باقری، نصرت‌الله باقری و هادی باقری به ترتیب منتخبین این رشته شدند.
زرافشان عمده ترین اهداف برگزاری جشنواره ملی برف و اسکی یاسوج را جذب گردشگر، رونق صنعت گردشگری زمستانی ، معرفی قابلیتهای گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد تحرک اقتصادی و اجتماعی در بین مردم این استان، از اهداف مهم جشنواره برشمرد.
جشنواره ملی برفی دنا در روزهای ششم و هفتم بهمن امسال به مدت ۲ روز در پیست اسکی “کاکان” یاسوج ب با حضور ورزشکارانی از استانهای کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و تهران و بوشهر برگزار شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت