پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 بهمن 1401 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 131339

کمربندی یاسوج با ۱۷ کشته همچنان قربانی می گیرد

جانشین پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جاده تنها کمربندی در مراکز استان های کشور است که چهار خطه نیست.

به گزارش سرهنگ حسن دانایار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک تصادف منجر به فوت در استان رخ داد، افزود: در این حادثه یک نفر کشته و دو تن دیگر نیز مصدوم شدند که حال مصدومان نیز وخیم گزارش شده است.

جانشین پلیس راه استان با بیان اینکه این تصادف در کمربندی یاسوج رخ داد، بیان کرد: این جاده یکی از نا ایمن‌ترین کمربندی در مراکز استان‌ها است که هنور چهار خطه نشده است.

وی این جاده را مسیر ارتباطی جنوب به شمال در مرکز استان اعلام کرد و ادامه داد: در این جاده خودرو‌های شوتی و باری به شدت در حال تردد هستند و همین موضوع موجب شده تا یکی از جاده‌های اصلی مرکز استان به شمار آید.
سرهنگ دانایار کندی روند چهار خطه کردن این جاده را از دیگر معضلات عنوان کرد و گفت: متاسفانه هنوز بسیاری از پل‌های این مسیر ساخته نشده و عملیات چهارخطه کردن این کمربندی نیز به کندی انجام می‌شود.
وی از جان باختن ۱۷ نفر در این جاده به دلیل تصادف خبر داد و گفت: ضرورت دارد تا ایستگاه بازرسی دائمی در ورودی و یا خروجی شهر دایر شود تا در کاهش این تصادف ها موثر باشد.
جانشین پلیس راه استان با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از عصر امروز، به رانندگان توصیه کرد از سفر‌های غیرضرور خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر، تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت