پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1401 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 131980

برای تصویب طرح تسری فوق العاده خاص؛

کارکنان وزارت جهاد کشاورزی دست به دامن نمایندگان مجلس شدند

کارکنان جهاد کشاورزی برای تایید طرح تسری در بودجه سال ۱۴۰۲ دست به دامن نمایندگان مجلس شدند.

صدای جنوب:

پرسنل جهاد  کشاورزی سراسر کشور در فضای مجازی و حقیقی دست به دامن نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شدند.  کارکنان جهاد کشاورزی که کمترین حقوق را دریافت می کنند از سالیان گذشته تاکنون با اجتماع در مقابل مجلس و سازمان برنامه بودجه در تهران ومراکز استان ها از تبعیض و تفاوت حقوق دریافتی باسایر وزارت خانه ها اعتراض خود را نشان داده اند.

طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به کارکنان وزارت جهاد کشاورزی که سال گذشته با مخالفت مجلس امید کارکنان جهاد را به یاس تبدیل نمود در بررسی بودجه سال آینده نیز محل رایزنی پرسنل این وزارتخانه با نمایندگان بویژه اعضای کمیسیون تلفیق شده است.

در سراسر کشور کارکنان جهاد کشاورزی با مکاتبه با نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق بویژه پرویز اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان، امان الله حسین پور نماینده مردم اسفراین و عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک  اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست و همچنین حمیدرضا حاجی‌بابایی، سمیه محمودی، رجب رحمانی، محمدرضا میرتاج الدینی، سید،،احسان ارکانی، رحیم زارع، سید مهدی فرشادان، آرش زره تن لهونی . سید شمس الدین حسینی از کمیسیون بودجه، خواهان حمایت و تایید طرح تسری فوق‌العاده خاص هستند تا بلکه گشایشی در حقوق انها و افزایش امید به اینده کاری گردد.

باهمه وجود امیداست نمایندگان مجلس ضمن حمایت از این طرح به پرسنل جهاد کشاورزی که در خط مقدم تولید وامنیت غذایی هستند توجه بیشتری نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت