پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 بهمن 1401 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 132000

اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با امام جمعه شهرستان دیدار کردند

امید ارغیش رییس واحد به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه با حجه السلام امین الله حجازی امام جمعه شهرستان گچساران دیدار کردند .

صدای جنوب؛

امید ارغیش رییس واحد به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه با حجه السلام امین الله حجازی امام جمعه شهرستان گچساران دیدار کردند . در این ملاقات امید ارغیش رییس واحد گچساران گزارش مبسوطی از اقدامات و کارهای انجام شده از شروع مسئولیتشان را ارائه داد و بیان کرد: به فضل خدای متعال به سمت رشد و تعالی شدن می باشد و در زمینه های درآمد زایی و هسته های فناور به موفقیت های خوبی دست یافته است.
سپس محمد شفیعی از اساتید معارف دانشگاه نسبت به مسائل فرهنگی و زمینه های تعامل دانشگاه با جامعه مطالبی بیان کرد.
در ادامه حجه السلام سلمان جاور مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه به ارائه گزارش عملکرد فرهنگی پرداخت.
پس از ارایه گزارش مسئولین دانشگاه ،حجه السلام حجازی امام جمعه شهرستان گچساران با تشکر و قدردانی از تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران برای حل معضلات و مشکلات دانشگاه بیان کرد که بایستی کارهای ما برای خدا باشد و رنگ خدایی داشته باشد تا موثر واقع شود.
حجازی اصل با بیان اینکه مسئولین و اساتید دانشگاه بایستی برای نسل جوان که در حال تحصیل هستند زمینه رشد و تقوی را فراهم نمایند و باعث تقویت ایمان آنها شوند .
حجه السلام حجازی اصل با بیان این نکته کارهای فرهنگی بایستی بر اساس مبانی دین اسلام باشد ادامه داد:مسولین دانشگاه و اساتید بایستی در مقابل خداوند متواضع و خضوع داشته باشند و بدانند عزت و ذلت به دست خداوند است .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت