پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 اسفند 1401 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 132610

۶۲۳ طرح اشتغال زا برای مددجویان کمیته امداد یاسوج اجرا شد

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: ۶۲۳ طرح اشتغال زا با ۳۹ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال جاری برای مددجویان و افراد نیازمند کمیته امداد منطقه یک یاسوج اجرا شد

مصیب حیدری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح های اشتغال کمیته امداد یاسوج گفت :با هدف خوداتکایی نیازمندان و بهره گیری از توان آنان در سال جاری یک هزار و ۱۱۴ نفر با افزون بر ۳۴۲ میلیون تومان اعتبار ، آموزش مهارت آموزی ،کارآفرینی و پایدارسازی طرح های اشتغال را فرا گرفتند که بعد از دوره مهارت زمینه پرداخت تسهیلات و اشتغال آنها فراهم می شود.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۲۳ نفر از مددجویان کمیته امداد یاسوج مشغول بکار شده اند که از این تعداد ۵۶۰ نفر از طریق وام های اشتغال و ۶۳ نفر با معرفی مراکز کاریابی در ادارات سازمانها و مراکز دولتی و غیر دولتی مشغول بکار شده اند .

حیدری اعتبار پرداختی برای ۵۶۰ طرح اشتغال زا در سال جاری را بیش از ۳۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ذکر کرد و گفت: اعتبار هزینه شده برای ۶۳ مورد کاریابی نیز افزون بر ۱۹۰ میلیون تومان بوده است.
مصیب حیدری تاکید کرد بیش از ۶۴۵ پرونده پشت نوبت برای دریافت تسهیلات داریم که تعداد ۳۱۳ پرونده به استانداری برای معرفی به بانک ارجاع گردیده و مابقی نیز برای سال جدید برنامه ریزی شده اند .
وی تصریح کرد: بانک سپه کمترین همکاری را با کمیته امداد برای پرداخت تسهیلات اشتغال داشته است و می طلبد مدیران عامل بانک های کشوری و استانی تدبیری بیندیشند تا نسبت به بی مهری در خصوص پرداخت وام های اشتغال به نیازمندان تجدید نظر شود و افرادی که در این شرایط سخت اقتصادی کارشکنی می کنند باید مورد بازخواست قرار گیرند .

مصیب حیدری گفت: قریب به هفت هزار و ۷۲۳ خانوار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۴هزار و ۲۷۴ نفر زیر پوشش حمایتی کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند که از این تعداد پنج هزار و ۵۲۲ خانوار معیشت بگیر و مابقی از خدمات جانبی امداد از قبیل وام اشتغال ، کودکان زیر ۵ سال و زنان باردار و سایر افرادی هستند که بصورت موردی خدمات از امداد دریافت می کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت