پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اسفند 1401 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 132959

پذیرایی بزرگترین و زیباترین مجتمع ورزشی، تفریحی وگردشگری هتل المپیک از مسافران نوروزی

مجتمع هتل المپیک یاسوج آماده پذیرایی از مردم و مسافران در نوروز ۱۴۰۲ است‌.

مجتمع ، تفریحی ورزشی گردشگری و اقامتی المپیک   بعنوان بزرگترین و زیباترین مجتمع  در شهر  یاسوج آماده پذیرایی و ارایه خدمات به مسافران نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی است.

به گزارش  صدای جنوب توکل آزادی گفت: مجتنع تفریحی ، ورزشی ، گردشگری و اقامتی هتل المپیک در نوروز امسال آماده پذیرایی از مردم شریف استان و میهمانان و گردشگران نوروزی پایتخت طبیعت ایران است.

مدیر مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج به برخی از امکانات این مجتمع اشاره و گفت: سفره خانه سنتی مجتمع با ۱۲ آلاچیق لوکس و بی نظیر در استان با خدمات بی نظیر برای شب عید به صورت شبانه روزی آماده شده است.

آزادی گفت: مجموعه آبی و سالن ماساژ برای آقایان و بانوان از دیگر امکانات مجتمع است که طرفداران بسیاری دارد.

او نویدی برای مردم نیز داشت، آزادی گفت : برای ماه مبارک رمضان تخفیف بسیار جذاب و متفاوتی را پیش بینی کرده این که به زودی جزئیات آن را به اطلاع مردم می‌رسانم.

وی افزود : سالن بیلیارد و بولینگ این مجتمع که از بهترین برند ها و امکانات بهره میبرد،نیز از بخش های جذاب برای مراجعه کنندگان است.

آزادی بیان کرد: هتل گردان و سالن جلسات از دیگر امکانات ما است، در این سالن ها بیش از ۳۰۰ نوع غذا، دسر و پیش غذا تدارک دیده می‌شود ، تمایز آن با سایر مجموعه ها در استفاده از مواد مرغوب و محلی است و البته سعی شده قیمت ها نیز در حد بسیار معمولی بخاطر استفاده عموم مردم، حفظ شود.

آزادی گفت: شهربازی و گیم نت نیز از بخش های جالب توجه این مجتمع است.

وی گفت: این مجتمع  تفریحی ورزشی گردشگری و اقامتی المپیک با بهره گیری از امکانات و تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا تونسته خدمات قابل توجه در بخش‌های تفریحی‌، گردشگری برای علاقمندان و گردشگران داخلی و خارجی ارایه نماید.

توکل آزادی تصریح کرد: مجتمع هتل المپیک با گرد آوردن امکانات گسترده در یک بسته و در یک مجتمع سعی کرده همه لوازم تفریحی و نشاط مردم و مسافران آنهم در بام پایتخت طبیعت ایران را فراهم آورد ، سعی ما حفظ قیمت ها در حد معقول و معمولی بوده به نحوی که همه اقشار با همه مدل های درآمدی بتوانند از مجموعه خودشان استفاده کنند. از همینجا نیز همه مردم شریف استان، مسافران و گردشگران را دعوت به حضور در این مجتمع بین المللی میکنم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت