پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 اسفند 1401 ساعت 18:12:: شناسه خبر: 132993

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی:

ما مردم کهگیلویه و بویراحمد فاتحان پد خندق ها و میادین سخت هستیم

یادواره سرداران و ۴۲۲ شهید والامقام شهرستان کهگیلویه با حضور سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_، سردار غلام‌رضا سلیمانی_ رئیس بسیج مستضعفین کشور_، سید محمد موحد_ نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده_، و جمعی زیادی از فرماندهان نظامی و لشکری، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی و مسوولان شهرستانی در شهر دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید محمد موحد در این یادواره با بیان اینکه سخن گفتن از عظمتی که شهدا دارند کار بسیار صعب و سختی است افزود: شهدای ما به عنوان کلی مسئولیت دفاع از نظام و مبارزه با دشمن را داشتند اما وقتی به ابعاد شخصیت های شهدا ورود پیدا می‌کنیم می‌بینیم که هر کدام در حوزه خودش یک مسئولیت ویژه ای مضاف بر مسئولیت کلی داشته و یک نقش استثنایی ایفا کرده است.
حجت‌الاسلام موحد اظهار کرد: وضعیت آن زمان انقلاب را در نظر بگیرید و ببینید شهیدان بهشتی، باهنر، رجایی و.. چه کردند، ضمن اینکه انقلاب را بیمه کردند یک تحول و دگرگونی در جامعه آن روز به وجود آوردند و به لطف خداوند و اخلاص شهدا همه نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهید سلیمانی ضمن اینکه این انقلاب را برای مدت ها بیمه کرد یک تحولی را در دنیا ایجاد کرد و شمن را به تمام معنا منزوی کرد.
 حجت‌الاسلام موحد با بیان اینکه امروز یادواره شهدای مردم کهگیلویه یکی از اون آثار است که ما امروز افتخار می‌کنیم افزود: ما مردم کهگیلویه و بویراحمد فاتحان پد خندق ها و میادین سخت هستیم و هر کجا لازم بود مردم این استان خودشان را به منصه ظهور رساندند و نشان دادند کهگیلویه و بویراحمد همچنان می‌درخشد و امروز مفتخریم که خدمت وارثان و عزیزان این شهدا هستیم.
برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت