پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 فروردین 1402 ساعت 20:01:: شناسه خبر: 133356

افتتاح مجتمع انبار اموال تملیکی کهگیلویه و بویراحمد

با حضور معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ، و معاون قضایی دادستان کل کشور، مجتمع انبار سردار سلیمانی اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان افتتاح شد.

به گزارش صدای جنوب ،مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تکمیلی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: با توجه به اینکه کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های هدف سازمان اموال تملیکی نبود و در کشفیات کالای قاچاق جزء سه استان آخر کشور هستیم، ولی به همت مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور کهگیلویه و بویراحمد در اولویت پنجم این سازمان قرار گرفت.
افراشته افزود: برای خریداری و تجهیز مجتمع انبار اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان جمع آوری اموال تملیکی کشور هم در  آئین افتتاح انبار اموال تملیکی استان گفت: پارسال ۲۸ هزار میلیارد تومان کالا در سازمان اموال تملیکی تعیین تکلیف شده است و این اموال مربوط به ۲ دهه قبل بوده که از جمله آن‌ها ۲۰۰ هزار تن ذرت مربوط به سال ۹۰ بوده است.
اجتهادی با بیان اینکه کالا‌های رسوبی در انبار‌ها که سال‌ها جا مانده بود تعیین تکلیف شد افزود: در زمینه فروش کالا‌های اموال تملیکی ۶۰۰ درصد و در زمینه تعیین تکلیف ۵۰۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن داشتیم.
رئیس سازمان جمع آوری اموال تملیکی کشور اضافه کرد: در ابتدای دولت سیزدهم عمده‌ی کالای رسوبی در انبار‌های کشور تعیین تکلیف شدند.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی انبار‌ها و نحوه‌ی نگهداری آن‌ها از جمله برنا مه‌های آینده سازمان جمع آوری اموال تملیکی کشور است ادامه داد: در زمینه افزایش تعداد انبار‌ها از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۵۵ هزار متر مربع انجام شده است و در این زمینه انبار‌های ملکی خریداری شده است.
اجتهادی با بیان اینکه هیچ کالایی بیش از ۶ ماه نباید در انبار‌ها نگه داری و یا رسوبی شود گفت: فروش حراج الکترونیکی در سال ۱۴۰۲ جایگزین حراج‌های حضوری می شود و ایجاد شفافیت بیشتر، از اولویت‌های این سازمان است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: احداث ایستگاه ثابت بازرسی که از مصوبه‌های سال‌ها قبل بوده، ولی احداث نشد، در یک سال گذشته تلاش زیادی کردیم، ۱۵ میلیارد تومان از متمم بودجه سفر ریاست جمهوری به این‌ایستگاه اختصاص یافت، تأمین زمین و کار‌های اولیه صورت گرفته است.
هاشمی مهر با بیان اینکه کالا‌های قاچاق در مبدأ به راحتی و بدون مانعی بارگیری و وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند افزود: در این استان نیز ایستگاه ایست و بازرسی وجود ندارد و پلیس امنیتی اقتصادی استان که یکسال است تشکیل شده هیچ وسیله نقلیه و امکاناتی ندارند و انتظار است تامین خودرو برای پلیس امنیتی اقتصادی استان از طریق ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور پیگیری شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت