پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 فروردین 1402 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 133456

بازار استان کمبودی به لحاظ مرغ و گوشت قرمز ندارد

جلسه کارگروه امنیت غذایی  استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در جلسه کارگروه امنیت غذایی  استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: سازمان جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه متولی توزیع کالا‌های تنظیم بازار، با برنامه ریزی اصولی تلاش کند این کالا‌ها به دست مصرف کننده واقعی برسد.
احسان عسکری با بیان اینکه ذخیره‌سازی مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد به میزان مورد نیاز انجام شده است، اضافه کرد: در حال حاضر بازار استان کمبودی به لحاظ مرغ و گوشت قرمز ندارد و در صورت نیاز این محصولات وارد بازار می‌شوند.
وی همچنین خواستار تامین و توزیع مرغ گرم در بازار استان شد و ادامه داد: واحد‌های مرغداری و کشتارگاه‌های استان در این زمینه همکاری کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور تامین نیازمند‌های استان خروج محموله مرغ از استان ممنوع است و بسیج اصناف در این زمینه نظارت داشته باشد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با اشاره به ذخیره‌سازی مرغ و گوشت قرمز منجمد در استان گفت: پیگیری‌های لازم برای تامین و ذخیره سازی هزار و ۲۰۰ تن گوشت مرغ از وزارت جهادکشاورزی انجام شده است.
سید علی معتمدی پور با بیان اینکه در حال حاضر در بازار استان مرغ گرم و منجمد و گوشت قرمز مشکلی وجود ندارد، گفت: همزمان با روز‌های آغازین سال جدید یک میلیون جوجه‌ریزی در واحد‌های مرغداری سطح استان انجام و در این مدت دو هزار تن مرغ گرم نیز توزیع شد

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت