پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 فروردین 1402 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 133631

پیام متولی ارشد بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز قدس/آمادگی خانواده بزرگ جهاد کشاورزی برای حضور منسجم در راهپیمایی دشمن‌شکن فردا  

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از خانواده بزرگ کشاورزی و ادارات تابعه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس پیامی صادر کرد. 

صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از خانواده بزرگ کشاورزی و ادارات تابعه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس پیامی صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در این پیام آورده است؛

 

“من از عموم مسلمانان جهان و دولتهای اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است، و می‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب، و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم .»

 

بدون تردید این پیام تاریخی امام راحل، نقطه عطف و چراغ روشنی‌بخش جبهه مقاومت در طول تاریخ است که اگر نبود این درایت هوشمندانه، رژیم صهیونیست و هم‌پیمانانش به سرزمین فلسطین بسنده نمی‌کردند و سودای همه اراضی ممالک اسلامی را در سر داشتند.

 

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های امام و شهدا، فرا رسیدن روز قدس را به همه مسلمانان جهان و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم و از همه مردم و کشاورزان برای حضور در این راهپیمایی مهم دعوت می‌کنم.

 

مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و همه ادارات تابعه از جمله اداره‌کل منابع طبیعی، اداره‌کل دامپزشکی، امور عشایر، تعاون روستایی، شرکت غله و خدمات بازرگانی، شرکت خدمات حمایتی و شرکت پشتیبانی امور دام در سراسر استان فردا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همراه با کشاورزان، تولیدکنندگان، بهره‌برداران، کارکنان و همه مدیران مرتبط با بخش کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد، راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه همپای مردم همیشه در صحنه، با تجمع در جلوی اداره‌کل دامپزشکی استان در راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس در شهر یاسوج شرکت خواهند کرد.

 

ضروری است در همه شهرستان‌ها، مدیران و کارکنان زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی با انسجام و وحدت همدوش کشاورزان و قاطبه مردم در این راهپیمایی باشکوه شرکت کنند.

 

سید علی معتمدی‌پور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت