پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 فروردین 1402 ساعت 23:01:: شناسه خبر: 133748

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لنده خبر داد:

توزیع ۷۴ تن کالای اساسی تنظیم بازار در لنده

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی لنده از توزیع ۷۴ تن کالای اساسی تنظیم بازار در این شهرستان خبرداد.

صدای جنوب:

سرپرست جهاد کشاورزی لنده از توزیع ۷۴ تن انواع کالاهای اساسی در قالب طرح فجر تا فطر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای  جنوب، عطب‌اله بیژنی‌نسب در حاشیه نشست تنظیم بازار در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی در خصوص توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بر اساس نرخ جمعیتی شهرستان لنده، اقلام اساسی با قیمت مصوب تنظیم بازار و به میزان ۷۴ تن در این ایام تامین و توزیع شد.
دبیر ستاد تنظیم بازار شهرستان لنده با بیان اینکه کالاهای اساسی توزیع شامل مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد گوساله، برنج هندی و تایلندی، شکر و میوه  بوده است، افزود: این کالاها از سوی کاسبان امین و با نظارت مستمر کارشناسان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف با کمترین انحراف در بین مردم توزیع شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان لنده تصریح کرد: این ۷۴ تن کالای اساسی از بهمن‌ماه گذشته تاکنون با قیمت مصوب درنقاط مختلف شهرستان از شهر لنده تا دورترین روستاها توزیع شده است.
بیژنی عنوان کرد: از اسفند سال گذشته تاکنون ۱۷ تن و ۴۰۰ کیلو گرم برنج  هندی، ۹ تن و ۴۰۰ کیلوگرم برنج تایلندی، ۳۷ هزار تن مرغ منجمد، یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم میوه در مناطق مختلف این شهرستان عرضه شده است.

وی تأکید کرد: تمام کالاهای توزیع شده تحت نظارت بازرسین اداره جهاد کشاورزی شهرستان و بازرسان بسیج با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است که موجب رضایتمندی شهروندان شده است.
وی افزود: بسیج اصناف در این شهرستان همپای همکاران من در جهاد کشاورزی با روحیه جهادی و انقلابی در امر نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و ممانعت از انحراف و توزیع خارج از شبکه این کالاها، پای کار هستند و این موضوع باعث رضایتمندی شهروندان گردید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت