پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 فروردین 1402 ساعت 08:01:: شناسه خبر: 133814

در سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

طرح آسفالت معابر روستایی و مقاوم سازی منازل روستایی در کهگیلویه افتتاح شد

صدای جنوب: همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با حضور فرماندار و مسئولان استانی این نهاد دو پروژه عمران روستایی در بخش های سوق و مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید. فرماندار کهگیلویه در آئین افتتاح این پروژه‎ها اظهار کرد:۲۰ هزار متر مربع آسفالت معابر روستای دره لبک با همکاری بنیاد […]

صدای جنوب:

همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با حضور فرماندار و مسئولان استانی این نهاد دو پروژه عمران روستایی در بخش های سوق و مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار کهگیلویه در آئین افتتاح این پروژه‎ها اظهار کرد:۲۰ هزار متر مربع آسفالت معابر روستای دره لبک با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری این روستا، اعتباری بالغ بر ۵میلیارد تومان از محل اعتبارات قیر رایگان بنیاد مسکن صرف عملیات بیس و اسفالت شده است.

وی افزود: بصورت همزمان یک واحد روستایی به نیابت از ۱۰۰ واحد مسکونی نو سازی شده در شهرستان در روستای کلایه از توابع بخش مرکزی که در سال گذشته بر اثر سیل مانسون خسارت دیده بود افتتاح و به بهره برداری رسید

وی با بیان اینکه عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان کهگیلویه در حوزه خدمات روستایی قابل توجه بوده است خاطر نشان کرد : خدمات ارزنده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها ، تثبیت جمعیت در روستاها و ساماندهی و رفع مشکلات روستائیان می شود.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت